تدارک ویژه کانون فرهنگی هنری «پیامبر اکرم(ص)» املش برای اوقات فراغت بچه‌های مسجد
تدارک ويژه کانون فرهنگي هنري «پيامبر اکرم(ص)» املش براي اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد

تدارک ویژه کانون فرهنگی هنری «پیامبر اکرم(ص)» املش برای اوقات فراغت بچه‌های مسجد

عبدالله پور گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگي هنري «پيامبر اکرم(ص)» املش به منظور برنامه ريزي و پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، در بخش‌هاي مختلف برنامه‌ريزي ويژه‌اي کرده است.
شناسه خبر : 39056 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

«الیاس عبدالله پور» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان؛ همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «پیامبر اکرم(ص)» املش به منظور برنامه ریزی و پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، در بخش‌های مختلف برنامه ریزی ویژه ای کرده است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) مسجد شهدای املش با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی اظهار کرد: دغدغه اصلی فعالان مسجدی انس و الفت بیشتر کودکان با مسجد و رشد و تربیت دینی با اتکا به مساجد است.

                                               https://s6.uupload.ir/files/%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%B4_pmap.jpg
                                              
وی از برگزاری کلاس‌های تابستانی با همکاری هیئت امنا و سایر سازمان‌های فعال در مسجد خبرداد و افزود: در تابستان ۱۴۰۱ کلاس‌های تابستانی با عنوان « تابستانی شاد در مسجد محله» به همراه اعطای گواهینامه پایان دوره در این مسجد برگزار می‌شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص)  با بیان اینکه در مسجد شهدای املش با بیش از ۱۰ رشته میزبان نوجوانان و جوانان در تابستان امسال هستیم گفت: این کلاس‌ها با شعار  « مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مسجد، احیای کارکردهای واقعی مسجد و ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت دایر می‌شود.
 
عبدالله پور با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و لزوم برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف جهت تقویت آموزه‌های دینی در مقابله با جنگ نرم اعلام کرد: تابستان امسال کلاس‌های قرآن به صورت روانخوانی، حفظ و قرائت برای نوجوانان و جوانان مسجدی به همراه کلاس‌های تفسیر برگزار می‌شود.
 مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) املش با بیان اینکه طرح اوقات فراغت امسال با شعار «مسجد، شوربندگی و نشاط زندگی» برگزار می شود خاطرنشان کرد: کلاس‌های عکاسی، تدوین فیلم، مداحی، خوشنویسی، امدادگری، آشنایی با کامپیوتر از دیگر کلاس‌هایی است که در تابستان ۱۴۰۱ در مسجد شهدای املش برگزار می‌شود.