غنی‌سازی اوقات فراغت به همت کانون مسلم بن عقیل(ع) در مسجد پیرسرای شفت
غني‌سازي اوقات فراغت به همت کانون مسلم بن عقيل(ع) در مسجد پيرسراي شفت

غنی‌سازی اوقات فراغت به همت کانون مسلم بن عقیل(ع) در مسجد پیرسرای شفت

عفتي از برگزاري کلاس‌هاي تابستاني در کانون فرهنگي هنري حضرت مسلم بن عقيل (ع) مسجد پيرسراي شفت خبر داد و گفت: اين دوره‌ها با هدف غني سازي اوقات فراغت و در قالب کلاس‌هاي مختلف برگزار مي شود.
شناسه خبر : 38476 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

«محمدرضا عفتی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری مسلم بن عقیل(ع) مسجد پیرسرای شهرستان شفت با حضور جوانان، زمینه لازم برای احیای کارکردهای مختلف مسجد را فراهم می‌کند .
 
مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع)  با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است، گفت: برنامه‌های اردویی، ورزشی و کامپیوتر از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.
 
عفتی اظهار داشت: مسابقات آزاد پینگ‌پنگ در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال همزمان با عید غدیر خم با مشارکت کانون حضرت مسلم‌ بن‌ عقیل(ع) و کانون بعثت مسجد اباصالح(عج) در پارک کودک شفت برگزار می‌شود و  علاقمندان مي توانند برای شرکت در این مسابقات با شماره تلفن 09115512654 و 09112326483 تماس بگيرند.
 
مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایجاد نشاط اجتماعی، احیاء کارکرد‌های مساجد و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.