آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون زینبیه(س) خشکرودبار
آغاز فعاليت‌هاي اوقات فراغت کانون زينبيه(س) خشکرودبار

آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون زینبیه(س) خشکرودبار

وحداني از آغاز فعاليت‌هاي اوقات فراغت کانون زينبيه(س) خبر داد و گفت: کلاس‌هاي متنوعي براي کودکان و نوجوانان در طرح اوقات فراغت امسال در نظر گرفته ايم.
شناسه خبر : 38468 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت مساجد سبب می‌شود کودکان و نوجوانان در فضای معنوی مسجد حضور پیدا کنند، از افتتاحيه اوقات فراغت تابستان در کانون زينبيه(س) در مسجد ولیعصر(عج) روستاي خشکرودبار خبر داد و گفت: آموزش روخوانی و روان‌خوانی و ترجمه قرآن همراه با قصه گویی، هنرهای دستی، کتابخوانی و بازی دارت از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.
.
 
مدیر کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار افزود: کودکان و نوجوانان کانون زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار از توابع شهرستان صومعه سرا با حضور در افتتاحيه کلاس‌هاي اوقات فراغت( عصر روز چهارشنبه اول تیر ماه) تابستان شور و شوق خود رابراي شرکت در برنامه‌هاي کانون اعلام کردند.


وی اظهار داشت: سعی ما بر این است که با جذب کودکان و نوجوانان  به برنامه های اوقات فراغت دغدغه و نگرانی والدین برای تعطیلات تابستانی فرزندانشان را مرتفع کنیم و از طرفی بچه‌ها را با فضای معنوی مسجد مانوس کنیم.


گفتنی است؛ کلاس‌های اوقات فراغت کانون زینبیه(س) در روزهای زوج از ساعت ۱۷:۳۰ الي ۲۰ برگزار خواهد شد.