اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار
اجراي طرح اوقات فراغت «آسماني‌ها» در کانون زينبيه(س) روستاي خشکرودبار

اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار

وحداني از آغاز ثبت نام کلاس‌هاي اوقات فراغت کانون زينبيه(س) روستاي خشکرودبار صومعه سرا خبر داد.
شناسه خبر : 38320 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان اظهار کرد: کانون‌هاي مساجد به عنوان مراکز تاثيرگذار و بازوان توانمند در اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري هستند.


 
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار افزود: آموزش روخوانی و روان خوانی و ترجمه قرآن همراه با قصه گویی، هنرهای دستی و کتابخوانی از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.


 
وی گفت: برنامه های تفریحی همچون اردوهای زیارتی و سیاحتی با کسب رضایت کتبی از والدین، از برنامه‌های دیگر مسجد حضرت ولیعصر(عج) در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد است.


وحدانی با بیان اینکه این کلاس‌ها از یکم تیرماه آغا می‌شود تصریح کرد: دوره‌های آموزشی طرح تابستانه اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان مسجدی کاملا رایگان است.


 
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۹۳۶۴۶۴۸۶ تماس حاصل کرده و یا به مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار صومعه سرا مراجعه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اوقات فراغت از جمله مهم ترین اقدامات کانون‌های مساجد است که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در فصل بیکاری جوانان و نوجوانان انجام می شود.