برگزاری جشن «دختران فاطمی » در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه سرا
برگزاري جشن «دختران فاطمي » در کانون فرهنگي هنري زينبيه(س) خشکرودبار صومعه سرا

برگزاری جشن «دختران فاطمی » در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه سرا

جشن« دختران فاطمي» همزمان با ولادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) در کانون زينبيه(س) خشکرودبار همراه با اجراي سرود سلام فرمانده توسط کودکان و نوجوانان روستا برگزار مي‌شود
شناسه خبر : 37890 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۸

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان؛ با گرامیداشت دهه پربرکت کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه(س) همواره در راستای ولایت و ولایت پذیری گام بر می‌داشتند که این مسئله یکی از شاخص‌های مهم کریمه اهل‌بیت(ع) محسوب می‌شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار برنامه‌های دهه کرامت را مورد توجه قرار داد و افزود: جشنی با عنوان «دختران فاطمی» ویژه دختران کانون در روز میلاد حضرت معصومه(س) در این مسجد برگزار می‌شود.
 
وی گفت: سخنرانی، مولودی‌خوانی و اجرای همخوانی سرود «سلام فرمانده» از جمله برنامه‌های کانون در این جشن است.
 
وحدانی تصریح کرد: مسابقه نامه‌ای به امام رضا(ع) شامل دل‌نوشته، شعر و نقاشی توسط کانون زینبیه(س) در دهه کرامت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 21 خرداد ماه به شماره 09193646486 در فضای مجازی ارسال کنند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار خاطرنشان کرد: به سه نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد و شرکت در مسابقه  برای عموم آزاد است.