پویش هم‌خوانی سرود سلام فرمانده در پیاده راه فرهنگی مرکز رشت
پويش هم‌خواني سرود سلام فرمانده در پياده راه فرهنگي مرکز رشت
با اجرای اعضای کانون‌های مساجد گیلان؛

پویش هم‌خوانی سرود سلام فرمانده در پیاده راه فرهنگی مرکز رشت

حجت‌الاسلام رضواني‌نژاد از متولدين دهه‌هاي 80 و 90 دعوت کرد تا با توجه به اجراي سرود سلام فرمانده در پياده‌راه فرهنگي مرکز شهر رشت؛ در پويش هم‌خواني اين سرود شرکت کنند.
شناسه خبر : 37694 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

حجت الاسلام« محمدعلی رضوانی‌نژاد » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان؛ از اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» در میدان شهدای ذهاب و پیاده راه فرهنگی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: دهه هشتادی‌ و نودی‌ها با اجرای همگانی این سرود، به ساحت مقدس امام عصر(عج) ادای احترام خواهند کرد و با او عهد و پیمان می‌بندند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اينکه سرود «سلام فرمانده» اثر فاخری که توسط کودکان دهه نودی شهرستان لنگرود استان گیلان اجرا شده و تأثیر زیادی در دنیا بخصوص در میان کودکان و نوجوانان گذاشته است و در فضای حاکم بر رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی توانسته قد علم کند و در مقابل خوراک‌های مسموم آن‌ها بایستد و حرفی برای گفتن داشته باشد.


رضوانی نژاد با توجه به اجرای این سرود در پیاده راه فرهنگی مرکز شهر رشت( چهارشنبه ۴ خرداد ماه) از دهه هشتاد و نودی‌ های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان دعوت کرد تا در این پویش باشکوه شرکت کنند و با اجرای همگانی این سرود، با امام مهربانی‌ها حضرت مهدی (عج) عهد و میثاق وفاداری ببندند.

                                           https://s6.uupload.ir/files/%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B0%D8%B1_8goi.jpg


گفتنی است؛ این روزها سرود " سلام فرمانده "  به یکی از محبوب‌ترین سرودها در بین دانش آموزان و خانواده‌ها تبدیل شده به‌طوری که در سراسر کشور و در شهرهای مختلف این اجتماع بزرگ در حال شکل‌گیری  و هم‌خوانی است تا جایی که تقاضا برای ترجمه‌های زیرنویس این شعر در کشورهای اسلامی و عربی از جمله نیجریه،  کشمیر، عراق  نیز  در حال افزایش است.


نماهنگ " سلام فرمانده " همزمان با نیمه شعبان توسط بچه‌های لنگرودی به تهیه‌کنندگی حجت الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه فرهنگی ماح (ملت امام حسین(ع) ) و مداحی حاج ابوذر روحی به همراه ۳۰۰ نفر از نونهالان این شهرستان تهیه شد و با بازپخش در شبکه‌های ملی به نحوی بازتاب پیدا کرد که  در کل کشور پویشی به نام "سلام فرمانده" ایجاد و انواع دابسمش نیز توسط نونهالان کشور در فضای مجازی همچنان در حال انتشار است.

 کودکان گیلانی می‌توانند برای شرکت در پروژه عظیم تمرین ظهور به بهانه سرود، در جبهه فرهنگی هنری ماح(ملت امام حسین(ع) ) استان گیلان به نشانی https://survey.porsline.ir/s/z3zYEINZ ثبت نام کنند.