اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی ها در شهرستان لنگرود
اجتماع بزرگ دهه هشتادي و نودي ها در شهرستان لنگرود

اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی ها در شهرستان لنگرود

پويش هم خواني سرود سلام فرمانده در پايتخت آن شهرستان لنگرود با حضور گروه فرهنگي(ماح) و مسولين استاني و شهرستاني برگزار شد.
شناسه خبر : 37630 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان؛ اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودي های گیلانی به همراه خانواده هایشان، عصر امروز(چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت) در شهرستان لنگرود پايتخت سلام فرمانده برگزار شد.

اين اجتماع بزرگ جوانان و نوجوان در مزار شهداي گمنام  واقع در پارک فجر شهرستان لنگرود، در راستاي اجراي پويش هم خواني سرود «سلام فرمانده» با حضور بچه های گروه سرود «سلام فرمانده» و حاج ابوذر روحي خواننده سرود سلام فرمانده، برگزار شد و چندین بار با شور و حرارت خاصی همخوانی شد، که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود. جوانان و نوجوانان "عشق جانم امام زمانم"،  " سلام فرمانده،   سلام از این نسل غیور جامانده" "  سلام فرمانده،  سید علی دهه نودی هاشو فراخوانده" را با همه وجود، می خواندند و اشک از چشمان مردم جاری می شد.

نماهنگ " سلام فرمانده " همزمان با نیمه شعبان توسط بچه‌های لنگرودی با تهیه‌کنندگی حجت الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه فرهنگی ماح (ملت امام حسین(ع) ) و خوانندگی حاج ابوذر روحی و سرایندگی سید مهدی بنی هاشمی به همراه ۳۱۳  نفر از نونهالان این شهرستان تهیه شد و در شبکه های اجتماعی و سپس در رسانه ملی به نحوی بازتاب پیدا کرد که  در سراسر کشور پویشی به نام "سلام فرمانده" ایجاد و انواع دابسمش نیز توسط نونهالان کشور در فضای مجازی همچنان در حال انتشار است.

بر اساس این گزارش، در این‌مراسم بسیار زیبا عهدنامه ای قرائت و همه حاضرین در این اجتماع بزرگ یک صدا فریاد زدند" یا صاحب الزمان خودم را نذر قیام نزدیک تو می کنم مرا بپذیر تا از صف سربازانت صدایت کنم" سلام فرمانده".

 

اين گزارش می افزاید: در اين مراسم باشکوه اسدالله عباسي استاندار، محمد باقر باقرزاده مدير کل صدا و سيماي مرکز گيلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه گیلان، پرويز محمدنژاد نماينده مردم شهرستان لنگرود و برخي ديگر از مسولين حضور داشتند. همچنین سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به صورت تلفنی با حضار صحبت کرد و گفت: سرود سلام فرمانده یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور قطعا ماندگار خواهد شد.

گفتني است؛ اغلب بچه هاي گروه فرهنگی ماح ، بچه مسجدي هستند و در فعاليت هاي قرآني و مذهبی مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان لنگرود شرکت دارند.