کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) روستای لب دریا بار دیگر درخشید
کانون فرهنگي هنري انصارالزينب(س) روستاي لب دريا بار ديگر درخشيد

کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) روستای لب دریا بار دیگر درخشید

کانون فرهنگي هنري انصار الزينب(س) روستاي لب دريا به عنوان يکي از کانون‌هاي برتر کشور در آيين پاياني سومين رويداد فهما در مشهد شناخته شده است.
شناسه خبر : 37584 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

« مژگان پیرخندان » مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان؛  به عنوان کانون برتر کشور در آیین پایانی سومین رویداد فهما در مشهد مقدس اظهار داشت: خدا را شاکرم که با برنامه‌های موفق و هدفمند نام استان گیلان و نام مسجد صاحب الزمان(عج) در صفحه نمایش این مراسم با حضور مسئولین کشوری و مسئولین استانی خراسان رضوی درخشید.

                                             

                                      
 
مدیر کانون انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا  افزود: این برتری را با همکاری مسئولین مسجد (هیئت امنا و پایگاه مقاومت) و همیاری و همکاری اعضای کانون (بچه های مسجد، خواهران همیشه همراه و دلسوز) و پشتیبانی دهیاری و شورای اسلامی روستا لب دریا به دست آورده ایم.

                                             

                                                   
 
 
وی اذعان داشت: کانون انصارالزینب(س) با برنامه ای منسجم و ارائه مستندات خوب توانست سه سال پیاپی رتبه های نخست کشور را از آن خود کند.


پیرخندان از حضور درگردهمایی کانون‌های برتر کشوری اظهار خرسندی کرد و گفت: این نوع برنامه‌ها فرصت بسیار خوبی برای  تبادل تجارب کانون‌‌‌‌‌ها با هم است، امیدوارم با همکاری کانون‌های دیگر استان و در اختیار قرار دادن تجارب خود بتوانیم در فهمای ۱۴۰۱ نمایندگان بیشتری از استان گیلان در اختتامیه داشته باشیم.

                                              
وی افزود: تقدیر از مدیر کانون انصارالزینب(س) در آیین پایانی رویداد ملی فهما روز جمعه( 23 اردیبهشت ماه) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا معاف» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «یعقوب علی نظری» استاندار خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمودرضا برازش» مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در محل مجتمع فرهنگی «آفتاب ولایت» مشهد مقدس برگزار شد.

                                         


پیرخندان با بیان اینکه کانون انصارالزینب(س) در رواق کتاب طرح جامعی را ارائه داده است گفت: در سال ۱۳۹۹  کانون با طرح «هر کوچه یک کتاب» برتر رواق کتاب  شد و در سال ۱۴۰۰ با طرح «ننه گیل مار و قصه هایش» در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر را به دست آورد.


گفتنی است؛ سه کانون فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان برای حضور در آیین اختتامیه سومین رویداد میل فهما به مشهد مقدس اعزام شدند که کانون بلال تازه آباد چاف با مدیریت « سیده انسیه مهری‌پور» کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق قلم و کانون پویندگان علم مسجد جامع شیرکوه رودبار با مدیریت «ارسلان اسماعیلی» به عنوان رابط برتر فهمای ۱۴۰۰، و کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه با مدیریت «مژگان پیرخندان» به‌عنوان کانون برتر رواق کتاب فهمای ۱۳۹۹ و شایسته تقدیر رواق کتاب 1400 از جمله این کانون‌ها هستند.