مسجد محوری اولویت برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است
مسجد محوري اولويت برنامه‌هاي فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

مسجد محوری اولویت برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است

رضا ثقتي با تاکيد بر اولويت مسجد محوري بودن برنامه‌هاي فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، خاطرنشان‌کرد: احياي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در آستارا را به جد پيگير هستيم.
شناسه خبر : 37422 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «رضا ثقتی» در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان آستارا با تاکید بر  اولویت مسجد محوری در برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۹۵۲ کانون فرهنگی  هنری در مساجد استان فعال است و اداره کل ارشاد اسلامی گیلان از  این ظرفیت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره می‌گیرد.

 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آموزش رایگان فرهنگ و هنر که به تازگی به تصویب رسیده است بر پایه مسجد شکل می‌گیرد و باید در مساجد این آموزش‌ها اجرا شود، تصریح‌کرد: در گفتمان فرهنگی دولت، عدالت فرهنگی نهادینه شده و شعار عدالت‌محوری و عدالت گستری با فعالیت‌های مساجد محقق می‌شود.
 
ثقتی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های مسجدمحوری، گفت: در تلاشیم تا با کمک مساجد و کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد عدالت فرهنگی را در نقاط مختلف دایر کنیم تا عموم مردم با کمترین هزینه از خدمات فرهنگی و هنری استفاده کنند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مرزی بودن بندر آستارا بر لزوم برگزاری و تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان،خاطرنشان‌کرد: احیای کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد در آستارا را به جد پیگیر هستیم.