روز جهانی قدس یادگار همیشه‌ جاوید امام خمینی(ره)/قدس روز اعلام وحدت امت اسلامی است
روز جهاني قدس يادگار هميشه‌ جاويد امام خميني(ره)/قدس روز اعلام وحدت امت اسلامي است
مدیر ستاد فهما استان گیلان؛

روز جهانی قدس یادگار همیشه‌ جاوید امام خمینی(ره)/قدس روز اعلام وحدت امت اسلامی است

حجت‌الاسلام رضواني‌نژاد، ضمن اعلام آمادگي کانون‌هاي مساجد استان گيلان به منظور شرکت در راهپيمايي روز قدس گفت: اين روز يادگار هميشه‌جاويد امام خميني (ره) و روز اعلام وحدت ميان امت اسلام است.
شناسه خبر : 37115 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

حجت الاسلام« محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان؛ ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار همیشه جاوید امام خمینی، روز بیداری عالم اسلام، محو بی عدالتی، فریاد ظلم ستیزی و اعلام همبستگی و وحدت امت اسلامی است.حضور باشکوه مردم روزه دار در شرایط حساس کنونی مشت محکمی بر ادعاهای رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام انزجار از اقدامات این رژیم غاصب است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان افزود: اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند ملت غیور ایران استوارتر از گذشته در برابر عداوت و قساوت او ایستاده و در این روز با طنین کوبنده« مرگ بر اسرائیل» پشت غاصبان قدس شریف و سردمداران کفر را به لرزه درخواهد آورد.


وی با بیان اینکه فریاد  مظلومیت مردم ستم دیده فلسطین وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان را سنگین تر می کند و ما باید طبق سیره معصومین(ع) هر جا که فریاد مظلومیت و فریادخواهی به گوش برسد اگر به او کمک نکنیم مسلمان نیستیم.


رضوانی نژاد در ادامه ضمن محکومیت رفتار اهانت آمیز به قرآن کریم در سوئد گفت: این رفتار سخیف، شرم آور و نفرت انگیز با تمام مبانی حقوق بشر، ارزش های انسانی و دینی مغایرت دارد و سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان شده است.


وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان ضمن محکومیت جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در راستای انجام رسالت خطیر خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سیل عظیم و خروشان امت اسلامی  با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام و بار دیگر با اندیشه‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق خواهد کرد.