کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا میزبان مسابقه نقاشی« ماه میهمانی خدا»
کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا ميزبان مسابقه نقاشي« ماه ميهماني خدا»
مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) ؛

کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا میزبان مسابقه نقاشی« ماه میهمانی خدا»

پيرخندان از برگزاري مسابقه نقاشي با عنوان« ماه مهماني خدا» خبر داد و گفت:اين مسابقه با محور سه موضوع سفره افطاري خانواده، شب‌هاي قدر و نماز جماعت به‌ صورت مجازي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36881 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

« مژگان پیرخندان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان گیلان، از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان« ماه مهماني خدا» خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با محوریت سه موضوع سفره افطاری خانواده، شب‌های قدر و نماز جماعت به  صورت مجازی ويژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند برای کشیدن نقاشی ازمداد رنگی، پاستل، آبرنگ و غیره استفاده کنند و نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس خود را بر روی بر گه نقاشی درج کنند.

پیرخندان افزود: مهلت ارسال آثار تا روز شنبه  10 اردیبهشت ماه مصادف با 28 رمضان است. علاقه‌مندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 00119436171 ارسال کنند.


وی اذعان داشت: همزمان با عید سعید فطر  برای تشویق کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه طبق روال گذشته به تمامی شرکت کنندگان هدایای کوچکی به رسم یادبود اهدا خواهیم کرد و از میان آثار ارسالی، به سه اثر برگزیده و برتر، جوایزی  اهدا می‌شود.

                                              

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) افزود: نماز ظهر و عصر هر روز از ایام ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا آستانه اشرفیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در شب‌های قدر نماز مغرب و عشاء نیز به صورت جماعت همراه با سخنرانی و ادعیه خوانی برگزار خواهد شد.

                                            
پیرخندان در ادامه به برنامه‌های دیگر کانون انصارالزینب(س) در ماه رمضان اشاره کرد و گفت:  مراسم جزء خوانی قرآن کریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می‌گردد و همچنین در فضای مجازی باز نشر، ادعیه‌های مخصوص ماه مبارک رمضان، مسابقه 30 حدیث، مسابقه حفظ جزء 30 و جزءخوانی انجام می‌شود.

                                            https://s6.uupload.ir/files/%D8%AA%D8%B5%D9%88%D9%8A%D8%B1_%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9_1401-01-27_ilud.jpg                                           


وی اظهار داشت: پس از گذشت دو سال روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و برچیده شدن سفره‌های افطار از مساجد و حضور کمرنگ نمازگزاران، امسال با مساعدتر بودن شرایط شاهد شور و شوق دوباره مردم برای پهن کردن نماز جماعت وادعیه خوانی‌های دسته جمعی در مساجد هستیم،  لذا کانون و هیئت امناء مسجد در نظر دارد در یکی از شب‌های پیش رو مراسم بزرگ افطاری کریمانه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) گفت: همچنین به پیروی از سیره حضرت امیرالمومنین علی(ع) و در راستای دستگیری از نیازمندان مشغول  تهیه و آماده سازی بسته‌های کمک معیشتی هستیم.