کانون زینبیه(س) میزبان مسابقه نقاشی با عنوان« به عشق علی با کلام علی»
کانون زينبيه(س) ميزبان مسابقه نقاشي با عنوان« به عشق علي با کلام علي»
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار؛

کانون زینبیه(س) میزبان مسابقه نقاشی با عنوان« به عشق علی با کلام علی»

وحداني از برگزاري مسابقه نقاشي با عنوان«به عشق علي با کلام علي» خبر داد و اظهارکرد: اين مسابقه در راستاي ترويج نهج البلاغه خواني و گراميداشت شب‌هاي قدر با موضوع«حکمت ۳۹۹ نهج البلاغه» و ويژه کودکان و نوجوانان درفضاي مجازي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36872 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گیلان؛ «سودابه وحدانی» مدیرکانون فرهنگي هنري زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا از برگزاری مسابقه نقاشي با عنوان«به عشق علي با کلام علي» خبر داد و اظهارکرد: این مسابقه در راستاي ترويج نهج البلاغه خواني و گرامیداشت شب‌هاي قدر با موضوع«حکمت ۳۹۹ نهج البلاغه» و ویژه کودکان و نوجوانان درفضاي مجازي برگزار مي‌شود.

                                           https://s6.uupload.ir/files/%D9%88%D8%AD_ak6b.jpg


وی خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند برای کشیدن نقاشی ازمداد رنگی، پاستل، آبرنگ و غیره استفاده کنند و لازم است  نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس خود را بر روی بر گه نقاشی درج کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تصویر نقاشی‌های خود را تا پايان شب‌هاي قدر از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09193646486 ارسال کنند.


وی یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از مخاطبان کانون های مساجد، کودکان و نوجوانان هستند، برگزاری برنامه های این چنینی سبب می شود تا این افراد به شرکت در برنامه‌های معنوی ترغیب و تشویق شوند و از طرفی آنان را با مفاهیم و مضامین والای نهج البلاغه آشنا کنیم و از سوی دیگر قرآن و نهج البلاغه را وارد زندگی مردم کنیم.


وحدانی همچنین در ادامه اعلام برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه  15 رمضان سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) مراسم  سفره افطاری، جشن، سخنرانی، مولودی خوانی و تکریم از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان در مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار به همت هیئت امنا، شورای اسلامی روستا، دهیاری، پایگاه بسیج  مقاومت و کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) برگزار می‌شود.

                                          https://s6.uupload.ir/files/%D8%A7%D9%81%D8%B7%D8%A7%D8%B1%DB%8C-_%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C_na7k.jpg


وی افزود: مراسم  جزء خواني قرآن کریم ویژه بانوان در تمام روزهای ماه مبارک رمضان به صورت حضوری درمسجد ولیعصر(عج) و نیز به‌صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی  به نيت سلامتي و ظهور امام زمان(عج) انجام مي‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) اذعان داشت: همچنین  مراسم افطاری ساده، هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء، به همت خواهران عضو کانون برگزار می‌گردد.