کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر رشت میزبان مسابقات محله‌ای «جام رمضان»
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهر رشت ميزبان مسابقات محله‌اي «جام رمضان»
مدیر ستاد فهما استان گیلان خبر داد؛

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر رشت میزبان مسابقات محله‌ای «جام رمضان»

حجت الاسلام رضواني نژاد از برگزاري مسابقات محله‌اي «جام رمضان» با محوريت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد براي عموم شهروندان ساکن در محلات خبر داد.
شناسه خبر : 36792 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و ورزشی همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات محله‌ای «جام رمضان» یکی از مهمترین مسابقات ورزشی ویژه این ماه مبارک است.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این مسابقات درون محلات و به صورت جداگانه برگزار می‌شود افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان، این مسابقات را با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای عموم شهروندان ساکن در محل برگزار می‌کند.
 
 
وی با بیان اینکه ۱۲ مسجد منتخب شهر رشت برگزار کننده جام رمضان برای ساکنان محلات خود هستند تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، گل کوچک، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، فوتبال دستی و طناب کشی برگزار خواهد شد.
 
 
حجت الاسلام رضوانی‌نژاد برگزاری این مسابقات را در راستای همگانی کردن ورزش، نشاط، سلامتی و ترویج ورزش در محله دانست و خاطرنشان ساخت: برای مساجدی که بهترین مشارکت را در برگزاری جام رمضان داشته باشند و همچنین به نفرات برتر تجهیزات ورزشی به‌عنوان جایزه مسابقات اهدا خواهد شد.

 

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهر رشت ميزبان مسابقات محله‌اي «جام رمضان»