تنوع فعالیت و کارکردهای مسجدی در کانون حضرت فاطمه زهرا(س) فومن
تنوع فعاليت و کارکردهاي مسجدي در کانون حضرت فاطمه زهرا(س) فومن

تنوع فعالیت و کارکردهای مسجدی در کانون حضرت فاطمه زهرا(س) فومن

واقفي اظهار کرد: تنوع برنامه‌ها و اجراي برنامه براي رده‌هاي مختلف سني از نقاط مثبت کانون‌ حضرت فاطمه زهرا (س) مسجد حضرت وليعصر(عج) فومن است.
شناسه خبر : 36449 تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان، يکي از کانون‌هاي فعال، کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فومن است، اين کانون از سال 1396 آغاز به فعاليت کرده و اکنون 670 نفر عضو اين کانون هستند.

«حسن واقفي» با فعاليت‌هاي چشم‌گيري که به عنوان مدير با مشارکت اعضا در اين کانون داشته، موفق شده در گروه چهارم امتيازي ۱۶ تا ۱۷ هزار فهما قرار بگيرد.  

وي در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با بيان اينکه توجه به تنوع برنامه‌ها و اجراي برنامه براي رده‌هاي مختلف سني از نقاط مثبت کانون‌ حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت وليعصر(عج) فومن است اظهار کرد: جذب کودکان و نوجوانان از مواردي است که در اين کانون مورد توجه قرار گرفته است.  

مدير کانون فرهنگي هنري حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت وليعصر(عج) شهداي گل افزان فومن افزود: بي‌شک آداب و رسوم حاکم بر مساجد انسان را مي‌سازد و اگر آداب و رسوم از کودکي در انسان نهادينه شود تاثير بسزايي در رشد و تعالي انسان خواهد داشت.

واقفي با اشاره به اينکه ما در اين کانون با برگزاري کلاس‌ها و برنامه‌هاي مختلف همه سنين را در کنار هم داريم تصريح کرد: آموزش نماز، قرآن، احکام، خطاطي، زبان انگليسي، کامپيوتر، فني و حرفه‌اي، کاراته، فوتسال، فوتبال دستي، پينگ‌پنگ و گروه سرود از جمله کلاس‌هاي آموزشي ما در کانون است.  

مدير کانون فرهنگي هنري حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت وليعصر(عج) فومن خاطرنشان کرد: برگزاري اردوي سياحتي و گردشگري، برگزاري نماز جماعت، دعاي کميل، دعاي ندبه، دعاي توسل، زيارت عاشورا، برگزاري طرح تلاوت نور و برگزاري مراسم در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي از ديگر برنامه‌هاي ما در کانون است.