نماهنگ «نور امید» با مضامین مهدوی به همت کانون فاطمیه در تولم‌ شهر صومعه‌سرا تولید شد
نماهنگ «نور اميد» با مضامين مهدوي به همت کانون فاطميه در تولم‌ شهر صومعه‌سرا توليد شد
به مناسبت ایام ولادت صاحب‌الزمان(عج)؛

نماهنگ «نور امید» با مضامین مهدوی به همت کانون فاطمیه در تولم‌ شهر صومعه‌سرا تولید شد

طبائي با بيان اينکه گروه سرود ياوران مهدي(عج) تاکنون بيش از ۱۰۰ اجرا داشته است؛ گفت: امسال به مناسبت نيمه شعبان و ولادت حضرت وليعصر (عج) اقدام به توليد نماهنگي با عنوان «نور اميد» کرديم.
شناسه خبر : 36443 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۲۱
 «سید عباس طبائی» در گفت‌‌وگو با  ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، درباره نماهنگ «نور امید» که اخیرا توسط گروه سرود یاوران مهدی(عج) تولید شده است؛ گفت: این نماهنگ به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان(عج) و اجرای ۱۲ نفر از اعضای گروه تولید شد.
مدیر کانون فاطمیه مسجد جامع تولم شهر درباره  گروه سرود یاوران مهدی اظهار کرد: سال 1393 این گروه را تشکیل دادیم، از بدو تشکیل تا کنون  نوجوانان و جوانان بسیاری به عضویت آن در آمدند و برخی فعال بودند و برخی نیمه راه کار را رها کردند با این وجود کانون فاطمیه با کادرسازی شاکله خود را حفظ کرد.

وی افزود: ما در نظر داریم با همکاری پایگاه بسیج شهید بهشتی و با استفاده از هنر سرود، ارزش های دینی و انقلابی را به صورت جذاب و زیبا و مورد پسند نسل جدید، در مساجد شهرستان ها و استان به نمایش بگذاریم و مخاطبین بیشتری را به مسجد جذب کنیم، با توجه به این مساله و با هدف اجرای این چشم انداز، در کنار برنامه های ملی و مذهبی، یادواره شهدا، از ابزار هنر برای ترویج ارزش ها بهره برده و در راستای این هدف از ظرفیت دستگاه های اجرایی، نهادها و تشکل ها استفاده می کنیم.
طبائی گفت: گروه سرود یاوران مهدی(عج) در حد توان خود از ظرفیت های رسانه ای استفاده می کند، تا تولیدات خود را در عرصه ملی به نمایش بگذارد، در این راستا با همکاری پایگاه بسیج شهید بهشتی تولم شهر با مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج گیلان تعامل داشته و رایزنی کردیم که طی آن، مرکز با توجه به قابلیت های خوب گروه سرود یاوران مهدی(عج) حمایت لازم را مبذول و چند نماهنگ ارزشمند را تولید کرد.
وی افزود: تولید یک اثر هزینه بالایی دارد و این هزینه ها مانع از تولید آثار جدید توسط کانون می شود، با این وجود اجراهای قابل قبول در صدا و سیما و همایش های حضوری و مجازی توسط گروه سرود یاوران مهدی(عج) صورت گرفت و برخی از آن ها در سایت آپارات و... بارگذاری شد.

مدیر کانون فاطمیه گفت: سرود «دستان عشق»، با موضوع بسیج، همدلی، مواسات، سرود «مسیر عشق» با موضوع دفاع مقدس، سرود «خوش بحال شهدا» در وصف شهدای مدافع حرم استان گیلان، سرود «رزمایش قدرت» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سرود «خادم بی ادعا» با موضوع ولادت امام رضا(ع)، سرود «بهار سبز»، سرود «گیله مردان»، «علی آقامه»، «مولانا یا مهدی»، «الله اکبر خمینی رهبر» و «مادر برام قصه بگو» نیز دیگر سرودهایی است که تا به حال اجرا شده و جدیدترین اثری که تولید شد نماهنگ نور امید  است که به مناسبت نیمه شعبان تولید و اجرا شد.
طبائی گفت: گروه سرود یاوران مهدی(عج) موفق شد به جشنواره استانی سرود فجر راه پیدا کند و هم اکنون در حال رقابت در صدا و سیما، با سایر گروه های سرود شرکت کننده در جشنواره فجر است.
وی خواستار حمایت علاقمندان به سرودهای ارزشی و انقلابی از گروه سرود یاوران مهدی(عج) از طریق ارسال کد ۷۴۰ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۳ شد.

این فعال مسجدی در پایان اظهار کرد: شعر این نماهنگ از جیران قربانی، آهنگساز علیرضا آماده، تنظیم آرش خوشحال، تصویر برداری فردین رضانژاد، تدوین علیرضا تمجیدی، با مربی گری حافظ صدیقی و سرپرستی اینجانب تولید و اجرا شد.