کانون شهید فخری زاده لنگرود توانست بیش از ۱۷ هزار امتیاز در فهمای ۱۴۰۰ کسب کند
کانون شهيد فخري زاده لنگرود توانست بيش از ۱۷ هزار امتياز در فهماي ۱۴۰۰ کسب کند

کانون شهید فخری زاده لنگرود توانست بیش از ۱۷ هزار امتیاز در فهمای ۱۴۰۰ کسب کند

​حجت الاسلام مجتبي ضابطي گفت: کانون شهيد فخري زاده لنگرود توانست در اولين سال تاسيس بيش از ۱۷ هزار امتياز از رواق هاي مختلف رويداد ملي فهما کسب کند.
شناسه خبر : 36439 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

حجت الاسلام «مجتبي ضابطي» در گفت‌‌وگو با  ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان اذعان داشت: کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد نقش مهمي براي جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و فعاليت هاي مذهبي دارند.

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد محسن فخري زاده لنگرود به مهم ترين فعاليت هاي اين کانون در سال اول تاسيس اشاره و تصريح کرد: تشکيل کارکردهاي مختلف اعم از کار گروه رسانه، تيم سايت و کنش گران فخرا، گروه تئاتر سليماني ها، گروه سرود سليماني ها و کار گروه آموزشي و علمي مشغول به فعاليت است.

وي اظهار داشت: اظهار کرد: اجراي طرح آموزشي نجد( نهضت جهش علمي دانش آموزي) از جمله مهم ترين اقدامات مستمر اين کانون است که توانسته در راستاي تقويت آموزشي و درسي دانش آموزان با همکاري ۲۰ دانش آموز نخبه و برتر شهرستان فعاليت و چهار نفر نيز به عنوان پشتيبان در اين طرح حضور دارند. 

حجت الاسلام ضابطي با بيان اينکه اين کانون با شش مربي در زمينه هاي انيميشن سازي، سرود، مداحي، نصب دوربين مدار بسته، احکام، درس عربي و قرآني فعاليت مي کنند، تصريح کرد: کانون شهيد  محسن فخري زاده با بيش از ۵۰ عضو از جمله کانون هاي موفقي است که در سال ۱۴۰۰ تاسيس شده است و در سال اول تاسيس موفق به کسب مقام هاي کشوري  و استاني شده است.

گفتني است؛ کانون شهيد فخري زاده  لنگرود  در جمع دارندگان امتياز بين ۱۷ تا ۱۸ هزار است، گفت: اين کانون  توانست با بيش از 17 هزار امتياز از 3 شبستان و 12 رواق را کسب کند که در همين سال اول مقام سوم برتري کشوري،  مقام دوم در شهرستان و مقام چهاردهم را در استان کسب کند.