فعالان فهما در استان گیلان همزمان با 18 اسفند تجلیل شدند
فعالان فهما در استان گيلان همزمان با 18 اسفند تجليل شدند
به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد؛

فعالان فهما در استان گیلان همزمان با 18 اسفند تجلیل شدند

همزمان با ۱۸ اسفند و سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد، گردهمايي فعالان فهما با محوريت تجليل از آنان کانون در تالار مرکزي رشت برگزار شد.
شناسه خبر : 35977 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، مراسم آیین نکوداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجدعصر دیروز(چهارشنبه 18 اسفندماه) در تالارمرکزی رشت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

این مراسم از ساعت 14عصر دیروز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط فرج اله قدرتی مدیر کانون شهادت مسجد سیدالشهداء(ع) رودسر آغاز شد و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در یک سخنرانی کوتاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  و سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری از تلاش مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در رویداد ملی فهما تشکر و قدردانی کرد.


در این برنامه  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و  رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت و تنی چند از مدیران برتر به سخنرانی پرداختند.

سپس گروه سرود یاوران مهدی(عج) دو سرود بسیار زیبا با موضوع امام عصر(عج) و عصر انتظار اجرا کرده و سپس در یک جمع صمیمانه مدیر ستاد فهمای گیلان به‌صورت مفصل درباره رویداد ملی فهما و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و رابطین فهما به پرسش‌های  آنان پاسخ داد.


در پایان این مراسم از از ۹ کانون فرهنگی هنری دارای رتبه برتر و شایسته تقدیر برگزیده استان در رواق‌های فهما به صورت نمادین تجلیل شد .

گفتنی است؛ 35 کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان شامل ۱۷ کانون روستایی و ۱۶ کانون شهری در این رویداد حائز مقام‌های برتر و شایسته تقدیر شدند که قریب ۸.۵ درصد کانون‌های کشوری را شامل می‌شود.