حمایت شورای شهر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
حمايت شوراي شهر از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت؛

حمایت شورای شهر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

حسيني با تاکيد بر حمايت و پوشش برنامه‌هاي فرهنگي مساجد و کانون‌ها و آمادگي شوراي شهر رشت، تصريح کرد: با تدوين يک نقشه راه مي‌توانيم از اعتبارات و منابع استاني و ملي بيشترين استفاده ممکن را ببريم.
شناسه خبر : 35971 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان؛ «نادر حسيني» امروز (چهار‌شنبه ۱۸ اسفند) در گردهمايي اعضاي کانون‌هاي مساجد گيلان که در تالار مرکزي رشت برگزار شد اظهار داشت: در بودجه سال 1401 براي محلات شهر رشت اعتبارات خوبي پيش بيني کرديم و اقداماتي را نيز در حوزه محله محوري در دست اجرا داريم.

رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر رشت از حمايت و پوشش برنامه‌هاي فرهنگي مساجد و کانون‌ها و آمادگي شوراي شهر رشت براي اين کار سخن گفت و اظهار داشت: تلاش ما اين است که با تخصيص منابع و اعتبارات لازم در تمام محلات رشت زيرساخت‌هاي لازم را به ويژه در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي و ايجاد فرهنگسراها مهيا سازيم.

رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر رشت از تدوين يک اقدام مشترک با محوريت شورا، شهرداري، مساجد، کانون‌ها، بقاع متبرکه، اوقاف، بسيج و ساير دستگاه‌هي فعال در حوزه فرهنگي خبر داد و افزود: سازماندهي، جلوگيري از پراکندگي اقدامات و اجراي دقيق تصميمات و برنامه‌هاي فرهنگي تدوين شده از جمله اهدافي است که در اين رويکرد دنبال مي‌کنيم.

وي مطالبه‌گري اقدام مشترک دستگاه‌ها در بخش فعاليت‌هاي فرهنگي را لازم و ضروري دانست و خاطرنشان کرد: اگر اين اتحاد و يکپارچگي به خوبي شکل بگيرد مي‌توانيم از اعتبارات و منابع استاني و ملي بيشترين استفاده ممکن را ببريم و کارهاي ماندگاري را در کل استان گيلان و شهر رشت رقم بزنيم.