جشن ملی انقلاب و یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم شهید پرور استان گیلان زیر باران های نقره ای
جشن ملي انقلاب و يوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم شهيد پرور استان گيلان زير باران هاي نقره اي

جشن ملی انقلاب و یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم شهید پرور استان گیلان زیر باران های نقره ای

آيين بزرگداشت يوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان گيلان در زير باران هاي نقره اي با حضور پرشور مردم انقلابي برگزار شد.
شناسه خبر : 35138 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان، بزرگداشت يوم الله ۲۲ بهمن امروز زير باران هاي نقره اي در شهرهاي مختلف گیلان برگزار شد.

بر پايه اين گزارش آيين نکوداشت ۲۲ بهمن در شهر رشت به صورت اجتماع و با رعايت توصيه‌هاي بهداشتي ستاد ملي کرونا، زير باران رحمت الهي برگزار و در اغلب شهرهای دیگر  به صورت خودرويي برگزار شد.

حضور پرشور، حماسي مردم هميشه در صحنه، نمايش وحدت و اقتدار ملي در آوردگاه يوم‌الله ۲۲ بهمن، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي معمار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) و شهدا و لبيک به فراخوان مقام معظم رهبري «مد ظله العالي» است.

براساس اين گزارش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان همراه با عموم مردم در سراسر استان حضور پرشوري در اين حماسه عظيم مردمي داشتند.

گفتني است؛ کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گيلان، از نخستين روز دهه مبارک فجر، با آذين بندي مساجد و ميادين و خيابان ها و محلات، غبارروبي و گلباران مزار شهدا و تجديد پيمان با آرمان هاي امام راحل و شهداي گلگون کفن و برگزاري برنامه هاي متنوع و گوناگون فرهنگي، هنري و ورزشي، دیدار و تکریم خانواده های شهدا، تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي، اطعام مومنانه، اجرای سرودهای انقلابی، گلبانگ الله اکبر و نورافشاني، جشن و سرور و پویش پرچم افتخار، سالگرد چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.