اعضای کانون باب‌الحوائج مسجد الهادی رشت دهه فجر را گرامی داشتند
اعضاي کانون باب‌الحوائج مسجد الهادي رشت دهه فجر را گرامي داشتند

اعضای کانون باب‌الحوائج مسجد الهادی رشت دهه فجر را گرامی داشتند

مدير کانون فرهنگي هنري باب الحوائج(ع) برنامه‌هاي دهه فجر
مسجد الهادي(ع) رشت را تشريح کرد.
شناسه خبر : 34958 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

«محمد زارع » در گفتگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، از برگزاری مراسم شبی با قرآن در مسجد الهادی(ع) شهر رشت خبر داد و افزود: در ششمین روز دهه مبارک فجر روز یکشنبه 17 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با قرآن با حضور اساتید برجسته قرآنی اسماعیل وفایی و مسعود شیرزاد و سخنرانی مسول  معاونت سیاسی سپاه قدس در مسجد الهادی(ع) برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری  باب الحوائج(ع) ادامه داد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون باب الحوائج(ع) برنامه‌های متنوعی را دستور کار قرار داد؛ بر این اساس در روز چهارشنبه( 13 بهمن) مراسم جشن ولادت امام محمدباقر(ع) با سخنرانی حجت الاسلام داور پناه و مولودی خوانی کربلایی معین شرافت برگزار شد. در روز  پنج شنبه(14 بهمن) مراسمی با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج  برگزار و به میمنت دهه مبارک فجر به قید قرعه به 5 نفر از برادراران و 5 نفر از خواهران جوائزی اهدا شد.

وی افزود: در روز دوشنبه(18 بهمن ماه) از جلوی مسجد الهادی(ع) به سمت گلزار شهدا پیاده روی خواهیم داشت و با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق خواهیم داشت و همچنین در شب 22 بهمن بانگ الله اکبر از ماذنه مسجد پخش و همراه با مردم شهید پرور در سراسر کشور بانگ الله اکبر سر خواهیم داد.