برگزاری جشن ملی فجر 1400 همراه با میز خدمت
برگزاري جشن ملي فجر 1400 همراه با ميز خدمت

برگزاری جشن ملی فجر 1400 همراه با میز خدمت

حجت الاسلام محمدعلي رضواني نژاد از برگزاري جشن ملي فجر ۱۴۰۰ همزمان با شب ۱۲ بهمن در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک مهر رشت خبرداد.
شناسه خبر : 34743 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، با اشاره به مردمی برگزار شدن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، دستاوردهای انقلاب را با ابزار هنر برای مردم به ویژه نسل جدید بازگو کرده تا فرهنگ انقلاب را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری برنامه‌های مردمی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی مساجد و اماکن مذهبی خبرداد گفت: در این راستا جشن انقلاب در قالب برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد هر شب به همت یک دستگاه عضو کمیته مساجد به صورت ویژه در مساجد منتخب شهر برگزار می‌شود.
 
رضوانی نژاد  از برگزاری جشن ملی فجر ۱۴۰۰ به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در شب ۱۲ بهمن خبر داد و افزود: این جشن ملی دوشنبه(۱۱ بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با حضور فرماندار رشت در مسجد فاطمه الزهرا(ع) مسکن مهر رشت برگزار می‌شود.

برگزاري جشن ملي فجر 1400 همراه با ميز خدمت
 
وی با اشاره به برپایی میز خدمت با مشارکت فرمانداری جهت پاسخگویی به مطالبات مردم در این جشن ملی تصریح کرد: اجرای تئاتر طنز «خانواده پرماجرا»، اجرای سرود، سخنرانی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه از برنامه‌های جنبی این جشن ملی است.