آسیب‌های اجتماعی در محلات مختلف در قالب طرح چکامه شناسایی می‌شوند
آسيب‌هاي اجتماعي در محلات مختلف در قالب طرح چکامه شناسايي مي‌شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

آسیب‌های اجتماعی در محلات مختلف در قالب طرح چکامه شناسایی می‌شوند

ثقتي از شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي در محلات مختلف در قالب طرح چکامه خبر داد و گفت: اين طرح با محوريت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34450 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان گيلان، «رضا ثقتي» با بيان اينکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان طرح‌هاي مختلفي را در حوزه ديني به‌ويژه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در دست اجرا دارد اظهارکرد: يکي از اين طرح‌ها، طرح تربيتي چهره به چهره(چکامه) است که به‌منظور فرهنگ‌سازي با مولفه‌هاي ديني در حوزه تربيت نوجوانان و جوانان اجرا مي‌شود.  

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با بيان اينکه اين طرح به همت فعالان فرهنگي مسجدي استان اجرا مي‌شود افزود: در اين طرح سياست‌ها توسط دولت اتخاذ شده اما راهبري آن بر عهده مردم است و اين مهمترين شاخصه طرح چکامه است.  

وي از شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي در محلات مختلف در قالب طرح چکامه خبرداد و بيان کرد: بر اساس موضوعات شناسايي شده چون طلاق، اعتياد، فرزندآوري و غيره مربيان طرح به صورت چهره به چهره در مساجد و اماکن عمومي مشاوره‌هاي لازم را انجام داده و راهکارهاي مناسب ارائه مي‌دهند.  

ثقتي با بيان اينکه امسال اين طرح باجديت ويژه در حال انجام است افزود: طرح چهره به چهره با محوريت کانون‌هاي فرهنگی هنري مساجد استان اجرا مي‌شود که با توجه به رويکرد فرهنگي دولت مورد حمايت قرار خواهد گرفت.