باید از ابزار هنر برای ترویج مفاهیم دینی و دستاوردهای انقلاب بهره بگیریم
بايد از ابزار هنر براي ترويج مفاهيم ديني و دستاوردهاي انقلاب بهره بگيريم
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

باید از ابزار هنر برای ترویج مفاهیم دینی و دستاوردهای انقلاب بهره بگیریم

حجت الاسلام رضواني‌نژاد اظهار کرد: برنامه‌هاي کميته مساجد دهه فجر انقلاب با مبتني بر نياز مخاطب باشد، امروز بايد از ابزار هنر براي ترويج مفاهيم ديني و انقلابي استفاده کنيم.
شناسه خبر : 34270 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، حجت‌الاسلام « محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(دوشنبه، ۲۰ دی) در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان با بیان اینکه مساجد مردمی‌ترین مکان برای تبلیغ و نشر اسلام و آرمان‌های انقلاب هستند گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با محوریت مساجد و با مشارکت مردم برگزار شود.
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان بر استفاده از ظرفیت‌های مساجد در احیای خاطرات انقلاب و بازگویی آن برای مردم تاکید کرد و افزود: باید مجموعه توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای دنیا را در مساجد برای مردم بازگو کرده و دستاوردها را تبیین کنیم.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: در تعامل و همکاری با سازمان‌های عضو چند برنامه فرهنگی مشترک پیش‌بینی شده و به صورت محوری و با نام کمیته مساجد استان گیلان اجرایی شود.
 
رضوانی‌نژاد از برگزاری برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی مساجد و اماکن مذهبی خبرداد و بیان کرد: مساجد دارای دو نوع مخاطب عام و مخاطب هدف هستند که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب مخاطب هدف را که تمام خانوارهای اطراف مسجد را شامل می‌شود، جذب مسجد کرده و ارتباط آنها را گسترش دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه باید رسالت‌های خود را به درستی انجام دهیم اذعان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ارتباط با مساجد را بیشتر و کاربردی تر کرده و از ابزار هنر برای ترویج مفاهیم دینی و دستاوردهای انقلاب بهره بگیریم.