تیم فوتسال کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا قهرمان مسابقات فوتسال استان گیلان شد
تيم فوتسال کانون امام مهدي(عج) بندر آستارا قهرمان مسابقات فوتسال استان گيلان شد

تیم فوتسال کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا قهرمان مسابقات فوتسال استان گیلان شد

مدير کانون امام مهدي(عج) بندر آستارا از قهرماني تيم فوتسال پايگاه شهيد نوروزي و کانون امام مهدي(عج) در مسابقات فوتسال جام «قهرمانان فردا» به مناسبت بزرگداشت مقام سرداران شهيد ميرزا کوچک جنگلي و سردار سليماني خبر داد.
شناسه خبر : 33779 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

«رضا معاشرتی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان گیلان، با بیان اینکه ورزش مساله ای ضروری برای زندگی محسوب می شود، اظهار کرد:نياز بشر به ورزش و تربيت بدنی در طول روزگاران همواره وجود داشته و هيچگاه انسان خويش را از داشتن بدنی سالم و قوی بی‌نیاز ندانسته است.


مدیر کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا تصریح‌ کرد: توسعه ورزش میان اقشار جامعه، آثار سودمندی را به دنبال دارد از جمله اینکه ضمن افزایش توانایی جسمی و روحی فرد منجر به از بین رفتن کسالت و تقویت روحیه جمع گرایی و اجتماعی شدن افراد می شود.

 
معاشرتی با بیان‌ اینکه کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و پایگاه شهید عظیم نوروزی در راستای نهادینه کردن ورزش در سطح جامعه تاکنون فعالیت های مختلفی داشته است، گفت: در این راستا تیم فوتسال جوانان تشکیل شده و تشکیل سایر تیم‌های ورزشی نیز جزو برنامه های آینده ما محسوب می شود.
 
فرمانده پایگاه بسیح شهید نوروزی بندر آستارا در ادامه از قهرمانی تیم فوتسال پایگاه شهید نوروزی و کانون امام مهدی(عج) در مسابقات فوتسال جام« قهرمانان فردا» به مناسبت بزرگداشت مقام سرداران شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار سلیمانی خبر داد و خاطرنشان‌ کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شهرداری رشت برگزار شد و در پایان مسابقات از تیم فوتسال شهید نوروزی تجلیل بعمل آمد.