ثبت‌نام بیش از ۳۳۰ نفر از فعالان قرآنی مساجد گیلان در جشنواره مدهامّتان
ثبت‌نام بيش از ۳۳۰ نفر از فعالان قرآني مساجد گيلان در جشنواره مدهامّتان

ثبت‌نام بیش از ۳۳۰ نفر از فعالان قرآنی مساجد گیلان در جشنواره مدهامّتان

حجت الاسلام رضواني نژاد، از نام‌نويسي بيش از ۳۳۰ نفر از فعالان قرآني مساجد گيلان در جشنواره مدهامتان خبر داد و گفت: مهلت شرکت در اين جشنواره تا پايان آذر اعلام شده است.
شناسه خبر : 33474 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

حجت الاسلام « محمد علی رضوانی نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان اظهارداشت: این دوره از مسابقات به صورت مجازی در دو بخش «رقابتی» و «ویژه»  برگزار می‌شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان ادامه داد: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و جلسات سنتی قرآن از رشته‌های این دور از مسابقات است.
 
وی اعلام کرد: تا کنون ۳۳۰ نفر در این جشنواره در رشته‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند که تا پایان مهلت ثبت نام انتظار افزایش تعداد شرکت کنندگان را داریم.
 
رضوانی نژاد با اشاره به بخش مفاهیم تصریح کرد: ۱۶۹ نفر در آزمون بخش مفاهیم شرکت کرده بودند که هفته گذشته این آزمون برگزار شد.
 
وی مهلت شرکت در این جشنواره جهت بارگذاری آثار در سایت بچه‌های مسجد و داوری را تا ۳۰ آذر اعلام کرد و افزود: رقابت در سایر رشته ها همچنان ادامه دارد و احتمالا این مسابقات در دی ماه تمدید می شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اعلام کرد: آزمون مرحله استانی حفظ جز ۳۰  مدهامتان روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته(۲۵ و ۲۶ آذر) برگزار می‌شود.
 
وی تاکید کرد:  آخرین مهلت شرکت ثبت نام در رشته حفظ جز ۳۰ پایان روز چهارشنبه  ( ۲۴ آذر) اعلام شده است.