تلاش رابطین کانون‌های رابط فهما در سومین رویداد ملی فهما
تلاش رابطين کانون‌هاي رابط فهما در سومين رويداد ملي فهما
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان؛

تلاش رابطین کانون‌های رابط فهما در سومین رویداد ملی فهما

روز گذشته اسامي 10 کانون رابط از سوي ستاد فهما معرفي شد، در اين ميان نام سه کانون فرهنگي هنري مساجد گيلان مي‌درخشد.
شناسه خبر : 33473 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

حجت الاسلام« محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، با اشاره    برگزاری سومین رویداد ملی فهما اظهار کرد: این رقابت ملی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور تا پایان آذرماه ادامه دارد.
 
 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان  با بیان اینکه ۱۰ رابط برتر فهما روز گذشته از سوی ستاد معرفی شده اند، اظهار داشت: در این میان نام سه کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان می‌درخشد.
 
رضوانی نژاد  با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه رتبه سوم کشوری و رتبه اول استان را دارد اظهارداشت: این کانون در دومین رویداد ملی فهما در سال گذشته حائز رتبه برتر کشوری شد.
 
وی گفت: کانون شهدای جوبن رودبار، رتبه چهارم کشوری کانون رابط  و کانون انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه، رتبه هفتم کشوری را تاکنون کسب کرده و رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.
 
رضوانی نژاد ارتباط مستمر و جدی با مدیران کانون‏‌های رابط به‌ویژه رابطان اصلی در جهت توجیه طرح در مرکز استان و شهرستان‏‌ها را مهمترین وظایف کانون‌های رابط برشمرد و تصریح کرد: توجیه مدیران کانون‏‌های رابط در خصوص ابلاغیه‌ها و برنامه‌های ستادی و ارتباط با سامانه بچه‏‌های مسجد و نحوه امتیازگیری در سامانه، تحلیل و بررسی عملکرد کانون‏های رابط(نقاط قوت و ضعف)، شناسایی و معرفی کانون‏‌های رابط بر اساس جدول اعلامی و ارائه گزارش عملکرد به مدیران مربوطه از دیگر وظایف محوله کانون‌های رابط است.
 
به گفته وی رصد و نظارت بر حسن انجام طرح در شهرستان‏‌های تحت پوشش و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی در روند اجرای طرح در شهرستان‌‏ها و سامانه بچه‌‏های مسجد از دیگر وظایف کانون‌های رابط رویداد ملی فهما است.
 
گفتنی است؛ 46 کانون رابط در استان گیلان در بروزرسانی کانون‌های فرهنگی هنری تلاش می‌کنند و هر کدام با توجه به تقسیمات انجام شده 25 کانون همجوار را پوشش می‌دهند.