کانون شهدای جوبن پیشتاز در سومین رویداد ملی فهما
کانون شهداي جوبن پيشتاز در سومين رويداد ملي فهما

کانون شهدای جوبن پیشتاز در سومین رویداد ملی فهما

مدير کانون شهداي جوبن روستاي جوبن رستم آباد با بيان اينکه 30 آذر آخرين مهلت ثبت فعاليت‌هاي کانون‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد است ابراز اميدواري کرد؛ با کسب امتياز در برخي رواق‌ها چون ترنج و فيلم بتواند جايگاه برتر کشوري را کسب کند.
شناسه خبر : 33286 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۹

« زهرا کریمی جوبن» در گفتگو  با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان؛ با اشاره به سومین رویداد ملی فهما از تولید یک فیلم کوتاه با محوریت خانواده و قضاوت‌های عجولانه به همت بچه‌های کانون خبر داد و بیان کرد: همچنین به همت دختر نوجوان عضو کانون «نازنین زهرا ترکاشوند»، انیمیشن کمک به همنوع در فصل زمستان آماده و در سامانه بارگذاری شده است و منتظر اعطای نمره لازم در این بخش هستیم تا بتوانیم امتیاز کانون را طی چند روز باقیمانده از رقابت، در سطح کشور ارتقا دهیم.
 
کریمی در ادامه از عضویت 180 نفر در کانون شهدای جوبن خبر داد و افزود: این کانون روستایی در هر مناسبت ملی و مذهبی برنامه‌ای ویژه با همکاری اعضای نوجوان و جوان کانون برگزار می‌کند تا فرهنگ مشارکت و کارگروهی را در میان اعضا نهادینه و مسئولیت پذیری را در آنان تقویت کند.
 
کریمی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در لبیک به رهبر معظم انقلاب و کمک به اقشار آسیب‌پذیر تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون 450 بسته معیشتی به ارزش اقتصادی 250 هزار تومان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در این روستا و روستاهای همجوار توزیع شد.


وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی کانون، از برگزاری کلاس‌های سوادآموزی خبرداد و بیان کرد: این کلاس‌ها با همکاری نهضت سوادآموزی با بهره‌گیری از مربیان مجرب کانون برای اعضا برگزار ‌می‌شود تا همگان از نعمت شیرین سواد بهره‌مند شوند.
 
کریمی اضافه کرد: همچنین در راستای تقویت توان علمی دانش آموزان و جذب آنان به مسجد، کلاس‌های تقویتی مطابق با نیاز آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 
وی برگزاری نشست‌های روشنگری، سواد رسانه‌ای، مهارت‌های زندگی و کمک‌های اولیه را از دیگر اقدامات آموزشی کانون شهدای جوبن در سال جاری برشمرد.
 
به گفته کریمی، محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، همایش اقتدار، تجلیل از خادمان مسجد، تجلیل از سادات عضو مسجد، توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات کانون در سال جاری است.


مدیر کانون شهدای جوبن روستای جوبن رستم آباد با بیان اینکه 30 آذر آخرین مهلت ثبت فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است ابراز امیدواری کرد؛ با کسب امتیاز در برخی رواق‌ها چون ترنج و فیلم بتواند جایگاه برتر کشوری را کسب کند.
 

 

 

 
.