کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا با شرکت در پویش «از تبار زینب» برگزیده شد
کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا با شرکت در پويش «از تبار زينب» برگزيده شد

کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا با شرکت در پویش «از تبار زینب» برگزیده شد

کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا با شرکت در پويش «از تبار زينب» که به مناسبت ولادت حضرت زينب کبري (س) يکي از کانون‌هاي برگزيده اين پويش معرفي شد.
شناسه خبر : 33272 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان؛ کانون انصارالزينب(س) روستای لب دریا با شرکت در پويش «از تبار زينب» که به مناسبت ولادت حضرت زينب کبري (س) يکي از کانون‌هاي برگزيده اين پويش معرفي شد.

پویش ملی «از تبار زینب» که چندی قبل به منظور معرفی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در روزهای کرونایی برگزار شده بود، برگزیدگان خود را معرفی کرد.


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  با برگزاری این پویش  موفق به نمایش کارنامه درخشان بچه‌های مسجد ، در دوران کرونائی شد.

این پویش که با استقبال اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مواجه شد، برگزیدگان خود را شناخته است و سه کانون‌ برگزیده جایزه و لوح تقدیر دریافت کرده و به 10 کانون شایسته تقدیر نیز هدیه فرهنگی و همچنین لوح تقدیر اعطا می شود.


براساس این گزارش در میان اسامی کانون‌های فرهنگی هنری برگزیده در پویش ملی «از تبار زینب» نام  کانون انصارالزينب(س) می درخشد.

گفتنی است، کانون انصار الزینب(ص) روستای لب دریا آستانه اشرفیه از کانون‌های فعال گیلان است که سال گذشته در جمع برترین‌های دومین رویداد ملی فهما با عنوان« ایران قوی» قرار گرفت.