کانون انصارالزینب(س) از کادر درمان و مدافعان سلامت بخش کیاشهر تجلیل کرد
کانون انصارالزينب(س) از کادر درمان و مدافعان سلامت بخش کياشهر تجليل کرد
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار؛

کانون انصارالزینب(س) از کادر درمان و مدافعان سلامت بخش کیاشهر تجلیل کرد

کانون فرهنگي هنري انصار الزينب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي لب دريا آستانه اشرفيه در آستانه ولادت حضرت زينب(س) از پرستاران و کادر درمان بخش کياشهر تجليل کرد.
شناسه خبر : 33096 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است گفت: در شرایط حساس کنونی با شیوع ویروس کرونا، کادر درمان با تلاش شبانه روزی در مداوای بیماران، برای کسب رضای خدا ایثار و جانفشانی می‌کنند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا آستانه اشرفیه با قدردانی از تلاش ایثارگرانه پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: در راستای تکریم پرستاران و در قالب سه‌شنبه های تکریم با همراهی امام جمعه کیاشهر و اعضای ستاد نماز جمعه با پرستاران و کارکنان درمانگاه شبانه‌روزی کیاشهر دیدار کرده و با اهدای گل و شیرین از آنان تجلیل کردیم.
 
وی اظهارداشت: دیدار و تجلیل از پرسنل خانه بهداشت روستای لب دریا و تجلیل از یکی از بانوان عضو کانون که دو پرستار تحویل جامعه داده از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز پرستار در کانون انصار الزینب(س) بوده است.
 
پیرخندان با اشاره به تهیه کلیپ پرستاران و بارگزاری آن در فضای مجازی خاطرنشان کرد برای کمک به پرستاران و کادر درمان باید دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا قطع شود.