گفتمان فرهنگی دولت بر پایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نهاده شده است
گفتمان فرهنگي دولت بر پايه آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب نهاده شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

گفتمان فرهنگی دولت بر پایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نهاده شده است

گفتمان فرهنگي دولت بر پايه آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب نهاده شده است، در اين گفتمان عدالت محوري و توزيع عادلانه خدمات و حمايت‌هاي دولتي از مردم و سازمان‌ها حرف اول را مي‌زند.
شناسه خبر : 33078 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) ار استان گیلان ، «رضا ثقتی » امروز(چهارشنبه، ۱۷ آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت با بیان اینکه گفتمان فرهنگی دولت آیت الله رئیسی بر پایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نهاده شده است گفت: در این گفتمان عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات و حمایت‌های دولتی از مردم و سازمان‌ها حرف اول را می‌زند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پرداختن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را در گفتمان فرهنگی دولت برجسته و به دور از سیاسی بازی‌ و حزب‌گرایی‌ دانست و افزود: مردم محور همه معادلات و تحرکات هستند نه سیاسیون و روحیه جهادی و اهمیت به جوانان مومن و متخصص جز لاینفک امور است.
 

 
ثقتی برنامه‌ها و اولویت‌هایش را در راس فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه با تلاش اهالی فرهنگ و هنر به ویژه رسانه در راستای رفع این دغدغه‌ها تلاش خواهیم کرد اذعان داشت: سند و نقشه راه فرهنگی استان را با همکاری اهالی فرهنگ و هنر ظرف ۶ ماه آینده تدوین و رونمایی خواهیم کرد.

وی رونق اقتصادی فرهنگ را یک ضرورت برشمرد و از تشکیل کارگروه اقتصاد فرهنگ خبر داد و گفت: فرهنگ و هنر باید به سمتی گام بردارد که درآمدزا باشد.

«فیروز فاضلی» نیز در این نشست با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید همراه و همیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باشند تصریح کرد: مدیر فرهنگی موفق مدیری است که در زمان مسئولیتش قلمی نشکند، لبی دوخته نشود و اندیشه‌ای از پرواز باز نماند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اهالی فرهنگ و هنر  را پشتوانه‌اش در هفت و نیم سال سکانداری این اداره کل دانست و گفت: هم اکنون تیم منسجم و متخصصی جهت خدمت در فرهنگ و عهنر استان در حال فعالیت است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
 
در ادامه این مراسم اهالی فرهنگ و هنر استان با اهدای هدایایی از زحمات هفت و نیم ساله فیروز فاضلی در عرصه فرهنگ و هنر استان تجلیل کردند و از رضا ثقتی خواستار حمایت از فرهنگ و هنر استان و هنرمندان و فرهنگ دوستان آن شدند.