اجرای طرح «نذر کتاب» در مسجد امام حسین(ع) استخر بیجار آستانه اشرفیه
اجراي طرح «نذر کتاب» در مسجد امام حسين(ع) استخر بيجار آستانه اشرفيه

اجرای طرح «نذر کتاب» در مسجد امام حسین(ع) استخر بیجار آستانه اشرفیه

دورائي با اشاره به اجراي طرح " نذر کتاب" در کتابخانه کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) استخر بيجار اذعان کرد: اين طرح به همت خيرين و برخي از اعضاي کانون که در مسابقه کتابخواني برنده شده بودند، اجرا شد.
شناسه خبر : 32346 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

«فاطمه دورائی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان از اجرای «طرح نذر کتاب» خبر داد و  برنامه‌های مختلف کانون در هفته کتاب را تشریح کرد.

مدیر کانون رقیه خاتون(س) روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه با اشاره به همت کانون رقیه خاتون(س) در ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق کودکان به این امر مهم اظهارداشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه‌های مختلی در پاسداشت این ایام و تشویق کودکان به کتاب خواندن در کانون رقیه خاتون(س) اجرایی شد.

دورائی اجرای طرح شنبه‌های کتاب را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد و افزود: در این طرح در قالب طرح مدرسه و مسجد، کتاب‌هایی برای دانش آموزان پیش دبستانی معرفی و آنان را تشویق به مطالعه کردیم.

وی گفت: غبارروبی کتابخانه، معرفی کتاب و اهدای کارت عضویت کتابخانه به اعضاء کانون رقیه خاتون(س) یکی از اقدامات کانون در هفته کتاب بود.

مدیر کانون رقیه خاتون(س) از تجلیل اعضاء کتابخوان کانون خبر داد و گفت در این مراسم دانش آموزان پیش دبستانی روستا سرود دسته جمعی با موضوع کتاب اجرا کردند.

دورائی با اشاره به طرح«نذر کتاب» در کتابخانه مسجد امام حسین(ع) روستای استخر بیجار اظهارکرد: با کمک برخی از اعضاء کانون و خیرین کتاب خریداری و به کتابخانه کانون اهدا شد و از کتابدار و مسول کتابخانه در هفته کتاب تجلیل بعمل آمد.