ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان با افتتاح طرح «هر کوچه یک کتاب با ننه گیل‌مار»
ترويج فرهنگ مطالعه بين کودکان با افتتاح طرح «هر کوچه يک کتاب با ننه گيل‌مار»
به همت کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) روستای لب دریا اجرایی شد؛

ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان با افتتاح طرح «هر کوچه یک کتاب با ننه گیل‌مار»

پيرخندان از افتتاح طرح «هر کوچه يک کتاب با ننه گيل مار» در هفته کتاب و کتابخواني خبر داد و گفت: اين طرح به همت کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا با هدف ترويج فرهنگ مطالعه اجرايي شد.
شناسه خبر : 32300 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از افتتاح طرح « هرکوچه یک کتاب با ننه گیل مار» در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح  یکی از طرح‌های در دست اجرای کانون انصارالزینب(س)  در سومین رویداد ملی فهما محسوب می شود.


 مدیر کانون انصارالزینب(س) گفت: طرح« هرکوچه یک کتاب با ننه گیل مار» برگرفته از طرح «هر کوچه یک کتاب» است که کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا دردومین رویداد ملی فهما اجرا کرد و موفق به کسب رتبه برتر کشوری در میان ۲۶ هزار کانون کشور شد.

وی افزود: این طرح با حضور مسئول کتابخانه بندر کیاشهر و مدیر دبستان دکتر حشمت و با حضور جمعی از اولیاء، دانش آموزان و بچه های کانون، با کمک مسئولان واحد کتابخانه کانون انصارالزینب(س) افتتاح و به اجرا در آمد و مورد استقبال عموم به ویژه خردسالان قرار گرفت.

پیر خندان  در ادامه گفت: امید است با پیوند مسجد، مدرسه و کتابخانه بتوانیم گام‌های موثری در جهت ارتقاء مطالعه و کتابخوانی کودکان و نوجوانان روستا برداریم.