کانون شهید فخری‌زاده با طرح «نجد» اقدام به راه‌اندازی نهضت جهش علمی دانش‌آموزان کرد
کانون شهيد فخري‌زاده با طرح «نجد» اقدام به راه‌اندازي نهضت جهش علمي دانش‌آموزان کرد

کانون شهید فخری‌زاده با طرح «نجد» اقدام به راه‌اندازی نهضت جهش علمی دانش‌آموزان کرد

حجت‌الاسلام ضابطي با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد «محسن فخري زاده» گفت: با هدف تقويت بنيه درسي در قالب طرح «نجد» اقدام به راه‌اندازي نهضت جهش علمي دانش‌آموزان کرده‌ايم.
شناسه خبر : 32202 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

حجت الاسلام « مجتبی ضابطی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از اجرای طرح «نجد» در دبیرستان متوسطه اول امیرالمومنین(ع) لنگرد در جهت تقویت بنیه درسی  دانش آموزان خبر داد و اظهار داشت: طرح«نجد» را به همت و همکاری  20 دانش آموز نخبه و برتر به صورت جهادی در دبیرستان امیرالمومنین(ع) برگزار می کنیم.


مدیر کانون شهید محسن فخری زاده مسجد حقیقت جو شهرستان لنگرود گفت: این طرح را با تشکیل کارگروه در مدرسه آغاز کرده ایم. به علت شیوع بیماری کرونا کلاس‌های تقویتی طرح نجد  به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و  4 نفر به عنوان پشتیبان طرح، اطلاع رسانی و  حضور و غیاب کلاس‌ها را برعهده دارند و بر برگزاری آن نظارت دارند. 20 دانش آموز به عنوان همیار تدریس دروس تقویتی را برعهده دارند و 130 دانش آموز به عنوان اعضاء طرح در کلاس‌های تقویتی آموزش می‌بینند.


گفتنی است؛ نامگذاری این طرح کمک درسی با عنوان «نجد» پیشنهاد این دانش آموزان نخبه و جهادگر بوده است. نجد مخفف نهضت جهش علمی دانش آموزان است.


شایان ذکر است؛اتحادیه انجمن های اسلامی دانش رآموزان شهرستان لنگرود از کانون شهید محسن فخری زاده برای اجرای طرح« نجد» در سطح 20 مدرسه و پوشش فرهنگی آموزشی آن‌ها دعوت کرده است. درصورت اجرای حمایت و گسترش و توسعه  این طرح؛ کانون شهید فخری زاده می تواند دو هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد.