کانون پویندگان علم از سه شنبه‌های تکریم تا توزیع بسته‌های گوشت نذری موسسه حضرت خدیجه(س)
کانون پويندگان علم از سه شنبه‌هاي تکريم تا توزيع بسته‌هاي گوشت نذري موسسه حضرت خديجه(س)

کانون پویندگان علم از سه شنبه‌های تکریم تا توزیع بسته‌های گوشت نذری موسسه حضرت خدیجه(س)

ارسلان اسماعيلي درباره فعاليت‌هاي شاخص کانون پويندگان علم در منطقه رودبار خبر داد.
شناسه خبر : 31585 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵
«ارسلان اسماعیلی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) با اشاره به فعالیت‌های کانون پویندگان علم رودبار از ابتدای سال تاکنون اظهارداشت: این کانون در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار کننده برنامه‌های متنوعی است. گرچه کرونا از میزان فعالیت‌ها کاسته است اما در تلاشیم تا فعالیت‌های کانون را با جمعیت محدود و یا با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا کنیم.
 
مدیر کانون پویندگان علم شیرکوه رودبار با بیان اینکه فعالیت‌های کانون در ۱۲ رواق در قالب رویداد ملی فهما برگزار می‌شود افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان از برنامه‌هایی است که به طور مداوم و در مناسبت‌های مختلف با حضور اعضای کانون اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به همت کانون در آموزش احکام نماز به اعضا به‌ویژه کودکان تصریح کرد: کلاس‌های مختلف صحیح خوانی اذکار نماز برای اعضای کانون در دوره‌ها و مقاطع مختلف سنی با هدف افزایش آگاهی و تقویت خلوص نیت در نماز در مسجد جامع روستای شیرکوه برگزار می‌شود.
.
 
اسماعیلی ادامه داد: همچنین روزانه مطالب مرتبط با نماز در قالب متن، عکس و ویدئو  در کانال کانون بارگذاری می‌شود.
 
وی از برگزاری سه‌شنبه های تکریم در کانون پویندگان علم خبرداد و بیان کرد: اعضای کانون در قالب این طرح فعالان مسجدی و خدمتگزاران کانون را مورد تکریم قرار می‌دهند که این هفته از خادم مدرسه روستا تجلیل شد.
 
مدیر کانون پویندگان علم رودبار از اجرای طرح مواسات و محروميت زدايی به همت جهادگران کانونی خبرداد و گفت: اعضای کانون با جمع آوری مشارکت‌های مردمی در تلاشند تا در این ایام سخت با کمک به محرومان و نیازمندان از آلام آنها بکاهند.
 
وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های گوشت قربانی موسسه حضرت خدیجه(س) و توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب رواق مواسات و همدلی در کانون انجام شد.
 
انجام فعاليت‌های ورزشی در کانون پويندگان علم، خريد وسايل ورزشی برای بچه‌های مسجد، برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی و مسابقات فرهنگی و پاکسازی محیط زیست از دیگر فعالیت‌های کانون پویندگان علم رودبار به عنوان یک کانون روستایی است.