ویزیت رایگان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا
ويزيت رايگان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا

ویزیت رایگان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا

مدير کانون فرهنگي هنري امام مهدي(عج) بندر آستارا با بيان‌اينکه اين برنامه به مناسبت هفته وحدت و در قالب پويش رحمت اجرا شد، افزود: ۱۰۰ شهروند آستارايي به صورت رايگان در قالب اين طرح ويزيت شدند.
شناسه خبر : 31529 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گبلان اظهار داشت: شهروندان آستارایی به همت گروه جهادی شهید عظیم نوروزی و با همکاری حوزه شهید نژند نقیب‌زاده و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهروندان آستارایی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) ویزیت رایگان شدند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه این برنامه به مناسبت هفته وحدت و در قالب پویش رحمت اجرا شد، افزود: ۱۰۰ شهروند آستارایی به صورت رایگان در قالب این طرح ویزیت شدند.
 
وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان بیماران با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح‌کرد: در این برنامه پزشک عمومی، دندان‌پزشک، و مشاوره تغذیه به ویزیت رایگان شهروندان پرداخت.
 
معاشرتی گفت: همچنین در قالب اجرای ویزیت رایگان، طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ نیز انجام شد.
 
فرمانده پایگاه بسیج شهید نوروزی مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: ویزیت رایگان شهروندان با هدف ارتقای سطح سلامتی مردم انجام شد و در مناسبت‌های مختلف ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی هنری انجام می‌شود.