اوقات فراغت تابستان 1400/ کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکیاسر شهرستان لنگرود
اوقات فراغت تابستان 1400/ کانون فرهنگي هنري باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکياسر شهرستان لنگرود
مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) اظهار کرد:

اوقات فراغت تابستان 1400/ کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکیاسر شهرستان لنگرود

طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري باب الحوائج (ع) با رويکرد مسجد محوري، شناسايي و رشد استعدادهاي کودکان و نوجوانان در مسجد جمعه چالکياسر اجرا شد.
شناسه خبر : 30409 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

« سید محمد صادق عابدینی » در گفت‌وگو با ستادارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان اظهار داشت: طرح اوقات فراغت كانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) از 10 تیر با رويكرد مسجد محوری، شناسایی و رشد استعدادهای كودكان و نوجوانان در مسجد جمعه چالکیاسر اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع)  مسجد جمعه شهرستان لنگرود گفت: با اجرای طرح اوقات فراغت ۱۰ كلاس آموزشی در حوزه های قرآن، عقاید، احکام و حلقات صالحین، برنامه‌های ورزشی( فوتبال دستی)، تفریحی و برنامه‌های هنری (خوشنویسی، نقاشی و سرود) برگزار شد، که بیش از 80 درصد شرکت کنندگان نوجوان هستند.

 
عابدینی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در کلاس‌ها را نوجوانان تشکیل می دهند، تصريح كرد: اين فرصت تقريبا سه ماهه زير ساخت مهمی برای فعاليت‌های كانون در فصل های ديگر سال و بستر مناسبی برای رشد و پيشرفت شركت كنندگان در طرح بود.

وی ادامه داد: با اجرای طرح اوقات فراغت در كانون، یک گروه سرود ویژه پسران تشكيل شد و با همت این گروه دو کار مناسبتی و مذهبی در ایام ماه محرم به اجرا درآمد.

عابدینی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری برای تداوم فعالیت‌های خود نیازمند حمایت‌های مالی هستند، افزود: امیدواریم  مسولین از کانون‌های فرهنگی حمایت کنند تا بتوانیم درسومین رویداد ملی فهما با انگیزه بیشتری مشارکت کنیم.

مدیر كانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکياسر در پایان از همکاری و مشارکت کار گروه فرهنگی شهدای چالکیاسر (امام جماعت، هیات امنا و پایگاه شهدای چالکیاسر) در برگزاری برنامه‌های تابستانه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.