دو تن از هنرمندان مسجدی استان گیلان در طرح ملی قرآنی 1455 برگزیده شدند
دو تن از هنرمندان مسجدي استان گيلان در طرح ملي قرآني 1455 برگزيده شدند

دو تن از هنرمندان مسجدی استان گیلان در طرح ملی قرآنی 1455 برگزیده شدند

حجت‌الاسلام و المسلمين رضواني‌نژاد گفت: دو تن از هنرمندان عضو کانون هاي مسجدي استان گيلان در طرح ملي قرآني ۱۴۵۵ حائز مقام‌هاي دوم و سوم شدند.
شناسه خبر : 30335 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان اظهار داشت: در جشنواره ملی قرآنی 1455 در کنار حفظ و مفاهیم، رشته‌های خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی هم برگزارشد.


مدیر ستاد فهمای گیلان  با بیان اینکه این طرح ملی با شعار " قرآن، اميد، زندگی" اجرا شد افزود: ۲ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این طرح ملی حائز رتبه شدند.


وی گفت: در رشته فیلم ساحل احمددوست از کانون مهدیه نیاکو آستانه اشرفیه توانست مشترکا با محمود نیکجویان از مازندران رتبه سوم را کسب کند.


حجت الاسلام و المسلمین رضوانی نژاد افزود: همچنین «سیده آینا قطبی» از کانون زینبیه(س) خشکرودبار صومعه سرا رتبه دوم رشته نقاشی را در این طرح ملی به خود اختصاص داد. 


وی با بیان اینکه این طرح ملی قرآنی با محوريت حفظ موضوعی آيات قرآن كريم برگزار شد خاطرنشان ساخت: طرح مذکور در سامانه فهما دارای ۳۰۰ امتياز است كه در سال جاری مورد محاسبه قرار می‌گیرد.