تهیه جهیزیه به همت کانون شهید طالب روحی مسجد امام حسن مجتبی(ع) لیلاکوه
تهيه جهيزيه به همت کانون شهيد طالب روحي مسجد امام حسن مجتبي(ع) ليلاکوه

تهیه جهیزیه به همت کانون شهید طالب روحی مسجد امام حسن مجتبی(ع) لیلاکوه

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد طالب روحي از مشارکت در تهيه جهيزيه براي يک نو عروس خبر داد.
شناسه خبر : 30257 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۵۴

حسين شفيعي در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان گیلان، با بيان اينکه کانون شهيد طالب روحي مسجد امام حسن مجتبي(ع) همانند کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر کشور، پيرو لبيک به تاکيدات مقام معظم رهبري همانند در فعاليت‌هاي مومنانه و رزمايش مواسات و همدلي و دستگيري از افراد بي بضاعت تلاش مي کند، اظهار داشت: جهيزيه يک زوج جوان را به کمک خيرين، کمیته امداد و موسسه امام رضا(ع) آماده و امروز(۱۶ شهريور) به آنها هديه کرديم.

مدير کانون شهيد طالب روحي گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد طالب روحي در سال جاري با کمک خيرين و پايگاه بسيج شهيد طالب رو درچند نوبت غذاي گرم را طبخ و در قالب اطعام مومنانه ميان نيازمندان توزيع کرد.

وي گفت: همچنين به همت کانون و پايگاه شهيد طالب روحي و هيات ثارالله طي چند مرحله گوشت گرم گوسفندي و بسته‌هاي کمک معيشتي تهيه و از نيازمندان دستگيري شد.

شفيعي گفت: کانون و پايگاه بسيج شهيد طالب روحي از ابتداي شناسايي ويروس کرونا به طور خودجوش، با تهيه و توزيع ماسک، ضد عفوني معابر و تهيه و توزيع ارزاق معيشتي به ياري مردم شتافت.

وي افزود: مناسبت هاي ملي مذهبي مانند: نيمه شعبان، شب هاي قدر، دهه کرامت، عيد قربان، عيد سعيدغدير و عاشوراي حسيني(ع) و ... بهترين فرصت براي کمک به اقشار آسيب ديده و کم درآمد است، بلکه بتوان به ياري خداوند بخشي از دردها و مشکلات مردم را التيام بخشيد و از برکات فراوان آن در زندگي، رضايت و محبوبيت الهي بهره مند شد.