آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود
آزمون نهايي طرح قرآني ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهيم برگزار مي‌شود

آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود

مدير ستاد فهماي گيلان اظهار داشت: آزمون نهايي طرح قرآني ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهيم از روز شنبه تا پنج شنبه(۱۲ الي ۱۸ شهريور) برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 30212 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: حجت الاسلام والمسلمين«محمدعلي رضواني نژاد» اظهارکرد: آزمون نهايي طرح قرآني ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهيم به صورت سراسري از روز گذشته(شنبه، ۱۳ شهريور) آغاز شده و تا پنج شنبه( ۱۸ شهريور) به مدت يک هفته از طريق سامانه lms.telavat.com برگزار مي‌شود.

ستاد فهماي گيلان با بيان اينکه اين طرح ملي با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و معاونت هاي صدا و سيما با شعار «قرآن، اميد و زندگي» در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و به تبع آن گيلان اجرا شد گفت: سوالات بخش مفاهيم شامل ۱۵ سوال است که از بين ۷۰ سوالي که در طول ۷۰ روز اجراي طرح به اطلاع عموم رسيده، بصورت قرعه انتخاب شده است.

حجت الاسلام رضواني نژاد گفت: آزمون بخش حفظ از متن ۷۰ آيه طرح مي‌باشد و شامل ۱۵ سوال مي شود و افرادي که بتوانند به ۷۰ درصد سوالات پاسخ صحيح بدهند به مرحله قرعه کشي راه خواهند يافت.

وي با بيان اينکه جوايز اين بخش شامل ۳۱۳ جايزه ۳ ميليون ريالي مي‌شود گفت: شرکت در اين دو رشته براي عموم آزاد است و رده سني خاصي ندارد و هر فرد مي تواند در هر دو رشته شرکت نمايد.

مدير ستاد فهماي گيلان افزود: قرعه کشي آزمون نهايي رشته‌هاي حفظ و مفاهيم روز جمعه ۱۹ شهريور در برنامه اختتاميه طرح قرآني بصورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ الي ۱۹ برگزار و نتايج قرعه کشي آزمون نهايي از طريق سايت شبکه قرآن و معارف سيما به آدرس www.qurantv.ir اعلام خواهد شد.