«پویش نذر نفس» در کانون فرهنگی هنری شهدای جوبن شهرستان رودبار
«پويش نذر نفس» در کانون فرهنگي هنري شهداي جوبن شهرستان رودبار

«پویش نذر نفس» در کانون فرهنگی هنری شهدای جوبن شهرستان رودبار

مدير کانون فرهنگي هنري شهداي جوبن رودبار از اهداي يک دستگاه کپسول اکسيژن به بيمار کرونايي خبر داد.
شناسه خبر : 29881 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

زهرا کریمی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان با بیان اینکه کانون شهدای جوبن در «پویش نذر نفس» در حال اجراست اظهار داشت: فراهم کردن کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی هم اکنون یکی از چالشها و معضلات بزرگی است که مردم استان گیلان با آن درگیر هستند لذا ما با شرکت در پویش نذر نفس تلاش داریم گامی برای کمک به بیماران کرونایی برداریم.

 از اهداء یک دستگاه کپسول اکسیژن گفت: در شرایط کنونی  مردم  برای خرید و یا اجاره هر کپسول اکسیژن مجبور به پرداخت مبالغ زیادی می‌شوند و به دلیل نیاز فراوان و تعداد مبتلایان بسیار کرونایی تهیه، کرایه و شارژ هر کپسول اکسیژن در استان یکی از معضلات مهم در فرآیند درمان بیماران به شمار می‌رود.


وی گفت: به همت اعضاء کانون شهدای جوبن یک دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش 3 میلیون و دویست هزار تومان خریداری و به یک بیمار کرونایی اهدا کردیم.

وی افزود: ما برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه یک صندوق خیریه در کانون راه اندازی کرده ایم و برای خرید کپسول اکسیژن یک فراخوان در فضای مجازی کانون دادیم و با جمع آوری این مبلغ توانستیم در این کار خیرخواهانه شرکت کرده و کپسول اکسیژن را روز چهارشنبه 3 شهریور به این بیمار کرونایی هدیه دادیم.

 

مدیر کانون شهدای جوبن رودبار  گفت:  در راستای کمک به نیازمندان  در طی امسال 250 بسته  معیشتی شامل: برنج، مرغ، حبوبات، ماکارونی، قند، شکر، روغن، رب، ماکارونی، سویا، شوینده و.... در میان نیازمندان توزیع و همچنین 1500 پرس غذای گرم در عید غدیر و 500 پرس غذای گرم در قالب اطعام حسینی در دهه اول محرم  به درب منازل نیازمندان بردیم.

کریمی گفت: تا کنون 5 راس گوسفند خریداری و ذبح کرده و میان نیازمندان تقسیم کردیم. همچنین 300 بسته ماسک و بسته فرهنگی را آماده و در روستا توزیع کردیم.


وی گفت: با کمک خیرین و صندوق شهدای گمنام توانستیم به بیماران سرطانی و کرونایی مبالغ قابل توجهی کمک بلاعوض کرده و نیز در چندین مرحله کمک مومنانه در قالب کمک جهیزیه به نوعروسان و سیسمونی به خانواده‌های نیازمندرا هم اهدا کرده ایم.


وی افزود: در راستای لبیک به ندای رهبری مبنی بر کمک مومنانه به بیماران کرونایی، اعضاء کانون با حضور داوطلبانه در بیمارستان سلامت رستم آباد به  کمک کادر درمان  رفته و همچنین در تزریق واکسن ضد کرونا مشارکت دارند.