«طرح سه شنبه‌های مهدوی» در کانون زینبیه(س) مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار شهرستان صومعه سرا
«طرح سه شنبه‌هاي مهدوي» در کانون زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار شهرستان صومعه سرا

«طرح سه شنبه‌های مهدوی» در کانون زینبیه(س) مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار شهرستان صومعه سرا

سودابه وحداني از اجراي «طرح سه شنبه‌هاي مهدوي» در کانون زينبيه(س) روستاي خشکرودبار خبر داد.
شناسه خبر : 29876 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان با بیان اینکه «طرح سه شنبه‌های مهدوی» درکانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار بخش ضیابر صومعه سرا در حال اجراست اظهار داشت: هدف از طرح دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و پایان بلایای خانمان‌سوز آخر زمانی است.


وی افزود: اگر ما بتوانیم به کمک خداوند متعال و یاری امام زمان(عج) حتی یک نفر را هم به امام زمان(عج) متصل کنیم خدا را شاکر خواهیم بود. 

وی گفت: کانون زینبیه(س) تصمیم گرفت با عنایت بر اینکه روز سه شنبه متعلق به آقا امام زمان(عج) است هر نوع فعالیت کانون اعم از فعالیت‌های خیر خواهانه و تبلیغی خود را در قالب سه شنبه‌ های مهدوی اجرا کند.

وی گفت: ما در گروه مجازی کانون زینبیه(س) مطالبی  با محوریت نذر تعجیل در ظهور امام زمان(عج) منتشر  و سعی می‌کنیم،  هر کدام به نحوی مبلغ  پویش جهانی ظهور مهدی(عج) باشیم.


وحدانی در ادامه گفت: با شرکت در این پویش جهانی قرار گذاشته شد که همه اعمال در ماه محرم و صفر  به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عج) انجام بشود. شرکت در روضه،  قربانی، نذر،  زیارت عاشورا و اربعین،  خدمت در چای خانه،  آشپزخانه، نصب پرچم،  و... همه را این نیت انجام بدهیم.

مدیر کانون زینبیه(س) گفت: اخیرا هم  با تنظیم و تدوین  یک پیمان‌نامه به طور روزانه، اعضاء کانون و هیات زینبیه(س) و  همه عاشقان و دلدادگان حضرت ولیعصر(عج) که در گروه مجازی ما عضو هستند با امضاء آن از امام عصر(عج) استعانت می‌طلبند تا در ترک گناه و انجام اعمال خیر  یاریشان کند.


وی افزود: در این راستا با کمک  اعضاء کانون طرح سه شنبه‌های مهدوی این هفته را در بیمارستان رسالت ماسال با اهداء بسته‌های سلامت اجرا کردیم.

وحدانی گفت:به همت کانون زينبيه مسجد وليعصر(عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا ۹۰ بسته سلامت شامل: آبميوه و شير کاکائو تهيه و به بيماران کرونايي و کادر درمان بيمارستان رسالت ماسال در سه شنبه هاي مهدوي اهدا شد.