فعالیت‌های کانون رقیه خاتون(س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخربیجار در دهه اول محرم
فعاليت‌هاي کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار در دهه اول محرم

فعالیت‌های کانون رقیه خاتون(س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخربیجار در دهه اول محرم

مدير کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار برنامه‌هايي که در عزاي امام حسين(ع)برگزار کرده را تشريح کرد
شناسه خبر : 29620 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما از استان گيلان: کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار به مناسبت  شب شهادت حضرت علي اصغر(س) مراسم عزاداري، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت قرآن و زيارت عاشورا  را با حضور مردم محل و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله حداکثري برگزار کرد.


مدیر کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار اظهار داشت: مراسم عزاداری در مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار در تمامی شب های دهه محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است.


فاطمه دورائی گفت: کانون رقيه خاتون(س) مراسم شيرخوارگان حسيني(ع) ویژه خواهران، همراه با خواندن نماز امام زمان(عج)، قرائت قرآن  کریم، زيارت عاشورا و دعاي توسل و با مداحي فاطمه دورائي با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله حداکثري برگزار و در پايان مراسم نيز از عزاداران با پک‌هاي خوراکي و بهداشتي شامل شير، ماسک و کيک پذيرايي کرد.


وی افزود: در شب اول و دوم محرم ایستگاه نان صلواتی و در شب سوم محرم بسته‌های کمک معیشتی آماده و میان نیازمندان توزیع کردیم.

گفتنی است؛ کانون رقیه خاتون(س) در شب شهادت حضرت قاسم(ع) نیز با اطعام حسینی از عزاداران پذیرایی کرده است.