برنامه‌های کانون شهدای جوبن مسجد صاحب الزمان(عج) در هفته عفاف و حجاب
برنامه‌هاي کانون شهداي جوبن مسجد صاحب الزمان(عج) در هفته عفاف و حجاب
مدیر کانون شهدای جوبن اظهار داشت؛

برنامه‌های کانون شهدای جوبن مسجد صاحب الزمان(عج) در هفته عفاف و حجاب

هرکدام از ما وظيفه داريم براي نهادينه کردن و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنيم لذا با توجه به امکانات خود برنامه‌هايي را هر ساله در سطح شهر رستم آباد و روستاي جوبن اجرا مي کنيم.
شناسه خبر : 28855 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

«زهراکریمی جوبنی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان گیلان  با بیان اینکه حجاب به عنوان عامل مهم حفظ و اعتلای تحکیم بنیان خانواده است، گفت: هدف اسلام از حجاب آن است که زن  ضمن پرداختن به وظایف خود در خانواده، در جامعه نیز حضوری سازنده و ایمن داشته باشد و از همین رو دین مبین اسلام حجاب را به‌عنوان عامل مهم حفظ و اعتلای شخصیت فردی و تحکیم بنیان خانوادگی، عفت و اخلاق اجتماعی بر زن واجب کرده است.

مدیر کانون شهدای جوبن گفت: زنان باید با حفظ حجاب به سلامت و آرامش خود و جامعه کمک کنند. حجاب و حفظ پوشش اسلامي، مهم‌ترين نماد دينداري و پايبندي به ارزش‌هاي الهي در جامعه‌ ديني ما به شمار مي‌رود.

کریمی با بیان اینکه  شهيدان  در راه حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي جان خود را نثار كرده‌اند، گفت:  شهدا در وصیت نامه خود  بسیار بر رعايت اين قانون الهي  تأكيد كرده اند.

وی  افزود: هرکدام از ما وظیفه داریم برای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم  لذا با توجه به امکانات خود برنامه‌هایی را هر ساله در سطح شهر رستم آباد و روستای جوبن اجرا می کنیم.

مدیر کانون شهدای جوبن از برنامه‌های کانون شهدای جوبن خبر داد و گفت: کانون با همراهی پایگاه بسیج فاطمیه رستم آباد برنامه‌های متنوعی را همزمان با هفته عفاف و حجاب در دستور کار خود قرار داد. این برنامه‌ها شامل برگزاری اردوی زیارتی، تفریحی و ورزشی  به امام‌زاده ابراهیم شفت، پیاده روی خانوادگی از پایگاه فاطمیه به سمت شهرداری رستم آباد، پیاده روی خواهران از امام‌زاده سیده خانم به سمت مسجد امام حسین(ع) روستای جوبن ، مسابقه دارت، مسابقه نقاشی نونهالان، آموزش سبک زندگی اسلامی با تدریس کارشناس الهیات و تغذیه فاطمه حسینی و تشکیل گروه  سرود «دختران حوا» نام برد، که تا دیروز دوشنبه(21 تیر) اجرا شد.

کریمی افزود: چند برنامه دیگر برای روزهای آتی در نظر گرفته شده است که به یاری خدا اجرا خواهیم کرد. این برنامه‌ها شامل دیدار با امام جمعه رستم آباد، اهدای گل در معابر شهر رستم آباد به دختران،قرعه کشی برگزیدگان مسابقه نقاشی و شرکت در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

گفتنی است؛ کانون شهدای جوبن مسجد صاحب الزمان(عج) در رویداد فهمای 1399 و اجرای طرح ملی ایران قوی 12935 امتیاز کسب کرده است.