برنامه‌های کانون زینبیه مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار در گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب
برنامه‌هاي کانون زينبيه مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار در گرامي‌داشت هفته عفاف و حجاب
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خبر داد؛

برنامه‌های کانون زینبیه مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار در گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب

در هفته عفاف و حجاب برنامه‌هاي ويژه اي در کانون فرهنگي هنري زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 28802 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۴۴

«سودابه وحداني» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان گيلان ضمن گرامي‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: جامعه اسلامي ايران در پرتو پرورش و رفتار اسلامي در حفظ عفاف و حجاب و حرکت در چارچوب موازين شرعي در تعاملات مردان و زنان در همه عرصه‌هاي فعاليت، الگوي کرامت و شأن حقيقي زن مسلمان در فضاي جامعه خواهد بود.

کانون فرهنگي هنري زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار موضوع حيا و عفت را دو مقوله مهم براي بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومي کشور دانست و افزود: دشمنان اسلام برنامه‌ريزي‌هاي گسترده اي براي ترويج فرهنگ برهنگي در بين زنان و دختران جامعه کرده اند.

امروز رسالت نهادهاي ديني و فرهنگي در زمينه اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بسيار سنگين است و بايستي شبانه‌روزي در اين زمينه تلاش کنند. وحداني تصريح کرد: در هفته حجاب و عفاف و به مناسبت روز ملي حجاب و عفاف برنامه‌هاي ويژه‌اي در سطح کانون فرهنگي و هنري زينبيه(س) مسجد حضرت وليعصر(عج) خشکرودبار اجرا مي‌شود.

مدير کانون فرهنگي هنري زينبيه(س) افزود: برگزاري جشن عفاف و حجاب همراه با سخنراني و معرفي کتاب، برگزاري مسابقات ورزشي، نشر احاديث در راستاي عفاف و حجاب در فضاي مجازي و سرودن شعر توسط شاعره کانون «فرزانه قرباني» و نشر آن در فضاي مجازي از جمله برنامه‌هاي اين کانون در هفته عفاف و حجاب است.