برنامه‌های کانون حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه در اوقات فراغت تابستان 1400
برنامه‌هاي کانون حضرت فاطمه(س) کيسم آستانه اشرفيه در اوقات فراغت تابستان 1400

برنامه‌های کانون حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه در اوقات فراغت تابستان 1400

مدير کانون فرهنگي هنري حضرت فاطمه(س) کيسم آستانه اشرفيه از فعاليت‌هاي کانون در اوقات فراغت امسال خبر داد
شناسه خبر : 28506 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

« زهرا کریمی کیسمی » در گفت‌وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان اظهار کرد: این کانون جهت پربارتر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ساير اعضای کانون اقدام به آموزش آنها از طريق فضای مجازی کرده و هر روز يک آموزش در اين فضا اشتراک گذاری می‌کند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه ادامه داد: وی از کلاس‌های آموزش صنایع دستی و دست‌ساخته خبر داد و گفت: هر ساله کانون کلاس‌های متعدد آموزشی،علمی، تقویتی، هنری را به طور گسترده برگزار می‌کرد که با شیبوع کرونا ناچار شدیم تعداد افراد شرکت کننده را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی محدود و کلاس‌ها را با حداکثر 4 نفر برگزار کنیم.


وی همچنین از آموزش‌های کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کيسم جهت پيشگيری از گرمازدگی خبرداد و بیان کرد: با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا طی هشدارهای مختلف در فضای مجازی به اعضای گروه و سايرين با عنوان " گرمازدگی در کمين است " درخواست کردیم تا مواظب گرمازدگی در سالمندان و کودکان باشيد.
 
کریمی خاطرنشان ساخت: کلاس‌های آموزشی قرآن و حدیث، قرآن کریم، گل‌سازی، نقاشی، بافندگی، گلیم بافی، ساخت ماکت و برگزاری جشن‌عید غدیر خم  از دیگر فعالیت‌های کانون در طرح تابستانی است.
وی افزود: کانون حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه  در نظر دارد در پایان تعطیلات تابستانی از تولیدات صنایع دستی،  دست ساخته‌ها و آثار هنری بانوان روستا نمایشگاهی را برگزار کند.


گفتنی است؛ کانون حضرت فاطمه‌(ع) روستای کیسم استانه اشرفیه در حال حاضر تعداد ۱۶۰ عضو از گروه‌های مختلف سنی اعم از برادران و خواهران دارد و در رویداد فهمای سال 1399 و اجرای طرح ملی ایران قوی 14495 امتیاز کسب کرده است.