همزمان با دهه کرامت وبیناری به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود
همزمان با دهه کرامت وبيناري به همت ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان برگزار مي‌شود

همزمان با دهه کرامت وبیناری به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدعلي رضواني نژاد گفت: ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گيلان به مناسبت دهه کرامت وبيناري را صبح فردا(پنج شنبه 27 خرداد) با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار مي‌کند
شناسه خبر : 28129 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان «حجت الاسلام  محمدعلی رضوانی نژاد» گفت: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان، به مناسبت دهه کرامت، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه،   وبیناری را برگزار می‌کند.


مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری  مساجد گیلان تصریح کرد:صبح فردا(پنج شنبه 27 خرداد از ساعت 10) وبیناری با حضور «حجت الاسلام والمسلمین سید عبد الجواد شمس الدین» از اساتید حوزه و امام جمعه بندرانزلی و همچنین  با حضور دکتر «هاجر تحریری نیک صفت» از اساتید دانشگاه،  با موضوع دهه کرامت برگزار می شود.

رضوانی نژاد افزود: علاقمندان می توانند، برای استفاده  و حضور، دراین  وبینار،  به آدرس لینک http://gilan.fahma.org/liveroom مراجعه کنند و عموم مردم نیز  می توانند با حضور دراین وبینار فرهنگی از آن بهره مند شوند.

وی اعلام کرد: اجرای سرود در میادین و پیاده راه‌های فرهنگی با عنوان آواهای کریمانه، تهیه و تولید محتوا توسط اساتید حوزه و دانشگاه، تهیه و توزیع نماهنگ، نورافشانی و راه اندازی کارناوال‌های شادی، برافراشتن پرچم امام رئوف در برخی مناطق شهری،  تور مجازی زیارتی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، قرائت زیارت امام رضا(ع) و امین الله و صلوات خاصه، رزمایش مواسات و همدلی و... از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت در حال برگزاری در سطح شهرها و محلات است.