برنامه‌های دهه کرامت مسجد جمعه چالکیاسر لنگرود اعلام شد
برنامه‌هاي دهه کرامت مسجد جمعه چالکياسر لنگرود اعلام شد
مدیر کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج(ع) مسجد جمعه چالکیاسر؛

برنامه‌های دهه کرامت مسجد جمعه چالکیاسر لنگرود اعلام شد

برنامه هاي بزرگداشت اين دهه در سال جاري، با توجه به شرايط ناشي از شيوع ويروس کرونا، با تمرکز به استفاده از ظرفيت هاي موجود در فضاي مجازي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28004 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۸

«سید محمد صادق عابدینی» در گفت و گو با  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما گیلان ، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: برنامه های بزرگداشت این دهه در سال جاری، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تمرکز به استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برگزار می شود.

مدير کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج(ع) مسجد جمعه چالکياسر در تشریح این برنامه ها، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دو مسابقه در بخش های مختلف فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان و نیز کدوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برای نوجوانان و جوانان، در دهه کرامت اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح سئوالی با این عنوان: علی بن موسی الرضا (ع)، ملقب به..............، هشتمین امام شیعیان بعد از پدر بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم (ع) می‌باشد. علی بن موسی (ع) در شهر........... از نجمه خاتون متولد شد و در دیار..........توسط................به شهادت رسید. یکی از برنامه های این دهه است که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار می شود.
 
عابدینی افزود: همچنین مسابقه عکس زیارتی ویژه کودکان و دل نوشته ای به امام هشتم ویژه نوجوانان، دیگر برنامه هایی هستند که به همت این کانون اجرایی خواهد شد.

به گفته عابدینی؛ امسال نیز به مانند سال گذشته، ویژه برنامه های دهه کرامت به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این برنامه ها می توانند، جهت حضور در مسابقات، آثار خود را تا یکم تیرماه سال جاری (پایان دهه کرامت) به شماره 09119419144 از طریق واتساپ ارسال نمایند.

گفتنی است، اول تا یازدهم ماه ذی القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می شود، دهه کرامت نام گذاری شده است.

گفتنی است این برنامه ها در قالب قرارگاه فرهنگی شهدای چالکیاسر، شامل: (هیات امنا، پایگاه مقاومت شهدا و کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکیاسر برگزار خواهد شد.