شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است
شرکت در انتخابات يک وظيفه شرعي و ملي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان؛

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است

وظيفه ما ايجاب مي کند، با حضور خود و تشويق ديگران، در اين حماسه بزرگ از خون شهدا، آرمان‌هاي امام راحل به شايستگي صيانت نمائيم.
شناسه خبر : 28001 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۲۰

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما گیلان ،  با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است گفت: دشمنان ملت ایران به روش‌های مختلف، دنبال این هستند که با ایجاد یاس و ناامیدی، مانع از مشارکت حداکثری مردم، در انتخابات شوند، ولی به امید خدا، ملت آزاده ایران، با خلق حماسه دیگر، در ۲۸ خرداد، طعم تلخ شکست دیگری را به دشمنان خواهند چشانید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، نمایانگر مردم سالاری دینی بوده و از ارکان مشروعیت بخشی به نظام اسلامی است. با توجه به نوع تهاجم، دشمنی و هم آوایی همه دشمنان برای تقابل با عزت و سربلندی مردم غیور ایران زمین،  وظیفه ما امروز حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور حداکثری خود،  و تشویق دیگران به مشارکت گسترده در انتخابات، زمینه برگزاری با شکوه این انتخابات را فراهم‌نمائیم.

رضوانی نژاد افزود: اگر جوانان این مرزو بوم، با نثار جان خود در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم اهل بیت(ع) توطئه دشمنان را خنثی نمودند، وظیفه ما ایجاب می کند، با حضور خود و تشویق دیگران، در این حماسه بزرگ از خون شهدا، آرمان‌های امام راحل به شایستگی صیانت نمائیم.

وی با بیان اینکه،  هر رأی ما يك پيمان، با انقلاب و پاسداشت خون شهدايی است كه برگ‏های زرين افتخار را در كتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ايران نگاشته ‏اند،  گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان، برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری، با انتخاب آگاهانه و با صلابت، در این انتخابات شرکت کرده و زمینه حضور پر شور دیگران را نیز فراهم‌ نمایند.