برنامه‌های کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء(س) دارسازی رشت/ از آموزش سبک زندگی سالم تا کلاس‌های هنری
برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهراء(س) دارسازي رشت/ از آموزش سبک زندگي سالم تا کلاس‌هاي هنري

برنامه‌های کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء(س) دارسازی رشت/ از آموزش سبک زندگی سالم تا کلاس‌های هنری

مدير کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهراء(س) از برنامه‌هاي متنوع کانون خبر داد.
شناسه خبر : 27754 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

« ایران فلاح» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان گیلان با بیان اینکه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ویژه برنامه ای را  برگزار می کند، گفت: این برنامه با هدف گرامیداشت سالروز درگذشت حضرت امام، سالروز قیام 15 خرداد، شهادت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب شیعه جعفری، سالروز درگذشت « حجت الاسلام احسانبخش» نماینده اسبق ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رشت و همچنین بصیرت افزایی زنان محله با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات،  به مدت 3 روز در کانون فاطمه الزهراء(س) مسجد آقا سید حسن محله دارسازی رشت، اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء(س)  اظهار داشت: این ویژه برنامه در عصر روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و سخنرانی و مجلس روضه خوانی در رثای ششمین اختر تابناک عصمت و طهارت، حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

فلاح گفت: مسابقه حضوری و مجازی، از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام( ره) برای عموم  و مسابقه نقاشی، با موضوع امام و انتخابات، ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه‌هایی  است که کانون فاطمه الزهراء(س) مسجد آقا سید حسن محله دارسازی رشت در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کانون فاطمه الزهراء(س) گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء(س) از نخستین کانون‌‌های بانوان است، که تاسیس شده، این کانون در سال 1373 تاسیس و با 203 عضو توانست، در رویداد فهمای سال 99 و در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی 11565 امتیاز را کسب کند و رمز موفقیت خود را وحدت، همدلی، همبستگی و همکاری کانون، امام جماعت، هیات امنا و پایگاه بسیج می داند.

بر اساس این گزارش؛ مسجد آقا سید حسن محله دارسازی، از زمان شیوع بیماری کرونا، تا محرم سال 99 بسته بود و از آن تاریخ، بازگشایی و نماز جماعت مغرب و عشا به امامت «حجت الاسلام هادی صالحی» و نیز طرح تلاوت نور و زیارت عاشورا  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

گفتنی  است: کانون فاطمه الزهراء(س) در روزهای یکشنبه، همزمان با  کلاس قرآن، کلاس سبک زندگی سالم را، با تکیه بر طب اسلامی، طب سنتی و  طب نوین، برگزار می کند و برای فصل تابستان، کلاس‌های خیاطی، بافندگی، دروس تقویتی، تزریقات، امداد و کمک‌های اولیه را برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ کانون فاطمه الزهراء(س)  در ماه مبارک رمضان، علاوه بر توزیع بسته‌های افطاری، توزیع غذای گرم و نان صلواتی، در 4 مرحله بسته‌های معیشتی، را تهیه و میان نیازمندان بصورت آبرومندانه توزیع کرده و در سال گذشته  نیز بالغ بر 20 مرحله، بسته‌های کمک معیشتی و نیز کمک جهیزیه، پرداخت اقساط  وام یک نو عروس، اهدای بخاری و پنکه به نیازمندان، در رزمایش مواسات و همدلی، شرکت و  این مهم را به کمک خیرین، هیات امنا و پایگاه بسیج، در کارنامه عملکرد خود ثبت کرده است.

 

 

کلمات کلیدی: وصيت‌نامه