گزارشی از فعالیت‌های هنری در کانون الغدیر مسجد جامع روستای پایین چاف
گزارشي از فعاليت‌هاي هنري در کانون الغدير مسجد جامع روستاي پايين چاف

گزارشی از فعالیت‌های هنری در کانون الغدیر مسجد جامع روستای پایین چاف

شاغلاني، از برگزاري کلاس‌ها و دوره‌هاي متعدد فرهنگي هنري در کانون فرهنگي هنري الغدير مسجد جامع روستاي پايين چاف لنگرود خبر داد.
شناسه خبر : 27597 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

«زهرا شاغلانی»  در گفت و گو  با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) اظهار کرد: کلاس‌های طراحی و نقاشی کانون الغدیر، به علت مشکلاتی که شیوع بیماری کرونا ایجاد کرد، در فضای مجازی برگزار می شود.

مربی کانون فرهنگی هنری الغدیر مسچد جامع روستای  پایین چاف  لنگرود از فعالیت‌های قرآنی اجتماعی هنری ورزشی که برای دختران و پسران روستا برگزار می شود گفت: قبل از  شیوع  بیماری کرونا فعالیت‌های متنوعی برای سنین مختلف برگزار می کردیم، متاسفانه باشیوع کرونا این برنامه‌ها بسیار محدود شد و بیشتر در فضای مجازی انجام می گیرد.


زهرا شاغلانی در ادامه گفت: نمازهای جماعت، فعالیت‌های قرآنی،اجتماعی و برنامه‌های مناسبتی، در مسجد جامع(مصلی) روستای پایین چاف، به همت «حجت الاسلام حسین رحیمی» امام جماعت و مدیر کانون الغدیر، انجام می شود و همچنین چندین مرحله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت کانون و خیرین در روستای پایین چاف انجام شد ه، اما فعالیت‌های آموزشی کودکان، نوجوانان و زنان کمتر به صورت حضوری برگزار می شود و سعی ما بر استفاده بیشتر از فضای مجازی است.

براساس این گزارش ؛ زهرا شاغلانی، مربی قرآنی نقاشی و هنرهای تجسمی ، همسر امام جماعت مسجد جامع و کانون الغدیر روستای پایین چاف است و با داشتن فرزندان خردسال، اوقات فراغت خود را برای فعالیت‌های کانون  صرف می کند، این مربی  در سال گذشته با بیش از دوماه تلاش برای تکنیک نقاشی روی شیشه فضای معنوی زیبایی برای مدرسه شهید احمد سادات کیایی چاف بوجود آورده است.

این گزارش ادامه می دهد؛ کانون الغدیر روستای پایین چاف با 111 عضو در رویداد فهمای 99 و اجرای طرح ملی ایران قوی بیش از 14 هزار امتیاز را کسب و در رواق ترنج  حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

گفتنی است؛ «مجموعه کتاب‌های آموزشی مهدویت» تالیف جواد دی آبادی و تدوین: موسسه فرهنگی مهدوی عطر مشکات، موسسه فرهنگی انتشاراتی اندیشه و فرهنگ جاویدان توسط زهرا شاغلانی مربی کانون الغدیر تصویر سازی شده است.